szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyilván csak egyfajta gegről van szó a fejlesztők részéről, de annak nem rossz.

Az elektromos Porsche prototípusok fejlesztését meglehetősen jó hangulatban végezhetik a német mérnökök, mert egy-egy vicc is belefér a munkába. Korábban az első Taycan fejlesztési szakaszában például kamu kipufogóvégekkel látták el az elektromos modellt és a szokatlan, vélhetően a médiának szóló gegekből most sem fogytak ki, mert egy TDI emblémát ragasztottak a legerősebb elektromos autójuk hátsó felére.

Az újdonságnak egyébiránt az egyértelmű ellenfele a Tesla Model S Plaid 1020 lóerős változata lesz, mert a német gyártó Taycanjából jelenleg a csúcsváltozat is "csak" 761 lovas teljesítményű.

A fotósok által kiszúrt autó várhatóan 2023 végén vagy 2024 elején kerül piacra.

A Taycan ezer lóerős változata külsőre is több változást mutat a szériaváltozathoz képest, elsősorban aerodinamikai szempontból: elöl és oldalt teljesen új karosszériaelemeket kapott, és hátul egy nagy fix légterelő található.

Egyelőre nem tudni, hogy a Tesla Model S Plaid Porsche versenytársa mikor jelenik meg a piacon. Az viszont biztos, hogy a Porsche meg akarja vele dönteni a Porsche Taycan Turbo S Nordschleife 7:33 perces körrekordját.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!