Felcsúton mindent megtesznek, hogy teljesítsék Orbán álmát – a Fradinál szintén, bár ettől Kubatov a legkevésbé boldog
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Méregdrága delikvensünk kívülről egyértelműen Csajkának tűnik, belül viszont Lexus életérzést vonultat fel.
A Gorkiji Autógyár 1959-ben mutatta be és egészen 1981-ig gyártotta a GAZ-13-at, vagyis a Csajkát. Egy ilyen Sirályt használt egykoron maga Nyikita Hruscsov is parádézós célokra, mely később Kádár Jánosnak ajándékozott kocsival a közelmúltban Los Angelesben futottunk össze.
És most feltűnt a színen egy 1970-ben gyártott egyedi példány, melynek különlegességét az adja, hogy míg kívül Csajka, addig belül Lexus.
Az Oroszorszában éppen új gazdára váró, eddig valamivel több, mint 61 ezer kilométert futott kocsiért átszámítva közel 300 millió forintot kérnek.
Az 5,5 literes benzinmotorral és automata váltóval szerelt restomod fekete fényezésű, hófehér utasterében pedig négyen utazhatnak a legnagyobb kényelemben.
Néhány éve Budapesten kaptunk lencsevégre egy Toyota technikájú ősrégi Zisz-110-est, melynek eredeti gyári változata egykoron Sztálin kedvenc kocsija volt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.
Az e heti HVG legfontosabb cikkeit ajánljuk.