Lemond a gyári naviról a Ferrari, mert úgy látják nincs értelme
Egyszerűen lejárt az idejük.
HVG
A Ferrari bejelentette, hogy a Purosangue és a 12Cilindri lesz az első két új modell, amelyeknél a navigáció már nem lesz beépítve az autók operációs rendszerébe. Az olasz vállalat úgy véli, hogy az Apple CarPlay és az Android Auto zökkenőmentes integrációja a modelljei képernyőjén, valamint a felhasználóik mobiltelefonjain elérhető térképek használata sokkal egyszerűbb manapság, mint egy gyári navigációt használni. Ráadásul ezek a térképek sokkal gyorsabban is frissülnek, mint az autók saját navigációs rendszereinek térképei.
Körülbelül 15 évvel ezelőtt a műholdas navigáció még 6650 dolláros opció volt egy akkori Ferrari 458-asban.
A Ferrari termékmarketingért felelős vezetője, Emanuele Carando a Drive magazinnak arról beszélt, hogy a telefonok tükrözése sokkal felhasználóközelibb és modernebb, mint a hagyományos navigációs rendszerek. Hozzátette azt is, hogy a Ferrarikat a többség nem használja napi szinten és nem akarják, hogy az ügyfeleiknek minden egyes alkalommal lényegében újra kelljen tanulniuk a navigációs rendszert.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.