Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
A közel egymilliárd forintos ára miatt viszont biztosan nem lesz tömegtermék az olaszok hajója.
A Maserati a Vita Powerrel együttműködve megalkotta a Tridente-t, egy teljesen elektromos hajtású luxus hajót.
A Tridente 10,5 méter hosszú, 600 lóerős maximális teljesítményű motorokat kapott és 252 kWh kapacitású akkumulátort. Utazási sebessége 25 csomó (46 km/h), míg a csúcssebessége eléri a 40 csomót (74 km/h), az akkumulátora kevesebb mint egy óra alatt feltöltölthető, de további részleteket nem közöltek.
A projektben résztvevő másik vállalat a Vita Power egy tengeri technológiai cég, amely olyan hajtásláncot kínál, amely kompatibilis a nagysebességű egyenáramú töltéssel.
A Tridente akár 10 fő befogadására is alkalmas és tetszés szerint konfigurálható. A hajón van egy zárt kabin rész, amely emeletes ágyat és WC-t tartalmaz.
A szénszálas karosszériát a maine-i székhelyű Hodgdon Yachts hajóépítő cég építette. A Tridente viszont a szupergazdagok játékszere lesz: körülbelül 10 hónapot vesz igénybe az építése, és több mint 2,6 millió dollárba kerül.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Megvédte a miniszterelnök a gazdasági miniszterét, miután Magyar Péter azt mondta: úgy tudja, hogy hamarosan távozik Nagy Márton.
Néhány nap alatt közel 300-an csatlakoztak ahhoz a nyilatkozathoz, amely szolidaritást vállal az izraeli–palesztin konfliktus minden áldozatával.