szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A négykarikás német gyártó szedán és kombi változatban készülő vadonatúj modellje 16,8 millió forinton nyit Magyarországon.

Az Audi nemrégiben leplezte le az elsőtől az utolsó csavarig vadonatúj fejlesztésnek tekinthető A5-öst, mely azonban nem az előző A5-öst, hanem az A4-est váltja a termékpalettán, mostantól ugyanis a páros számú típusjelzések a tisztán elektromos-, a páratlanok pedig a belsőégésű motoros modelleknek van fenntartva.

Magyarországon minimum 16,8 millió forint kifizetését követően vezethető haza egy új A5-ös, mely összeg ellenében konkrétan egy 150 lóerős benzinmotorral szerelt 35 TFSI szedán állítható be a garázsba – a 476-1424 literes csomagterű kombi 17,6 millió forinton nyit.

445 literes a szedán csomagtartója
Audi
A praktikusabb Avant verzió
Audi

A 204 lóerős 40 TFSI 18,2 millió forinton startol, a quattro összkerék-hajtás felára 994 ezer forint.

A 204 lóerős 48 V-os lágyhibrid dízel 40 TDI 19,3 millió forintos alapárral bír és szintén elérhető összkerék-hajtással.

Az összes említett kivitelt alapáron hétfokozatú S tronic duplakuplungos automata váltóval szerelik, és mindegyikben 2 literes 4 hengeres turbós erőforrás található.

Akár három kijelző is lehet a műszerfalon
Audi
A szedán csomagtartója
Audi
A kombi egyszerűen bővíthető puttonya
Audi
A kupé és kabrió A5 távozott a kínálatból, legalábbis egyelőre mindenképp
Audi
Az elődjénél, a régi A4-esnél nagyobb lett az új A5-ös
Audi
Vége a kamu kipufogóvégek korszakának
Audi
Alapáron nem ilyen szép, hanem 17 colos kerekek járnak
Audi
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!