Az International Harvester amerikai cég 1960 és 1980 között gyártotta azt az International Scout nevezetű terepjárót, melynek 21. századi kései leszármazottját most a Volkswagen által két éve alapított Scout Motors leplezte le.
A Scout Traveler egy látványos megjelenésű SUV, a Scout Terra pedig ugyanezen modell pick-up verziója, melyek közös vonása a tisztán elektromos hajtáslánc.

Scout Terra és Traveler
Scout
A Rivian R1S és R1T riválisának szánt vadonatúj villanyautók dupla motoros hajtáslánca 1355 Nm nyomatékú, ami 3,5 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Az akár 350 kW-tal tölthető 800 V-os akkumulátor az ígéretek szerint 560 kilométer körüli hatótávot tesz lehetővé.

Az 5,28 méter hosszú Scout Traveler
Scout

A Scout Terra 5,82 méter hosszú
Scout
Amennyiben ez kevés, akkor ott a hatótávnövelő funkciós opcionális belső égésű motor, mely 800 kilométer fölé növeli a hatótávolságot.
A 35 colos terepgumikkal szerelt, alvázas kivitelű Scout 900 kilogrammal terhelhető és 3,2-4,5 tonnát vontathat.
A 60 ezer dolláros (22 millió forint) alapárú Scout Traveler és Terra sorozatgyártása és forgalmazása az ígéretek szerint 2027-ben kezdődik meg.