A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Alig három éve jelentette be a Xiaomi kínai technológiai óriás, hogy elektromos autókat is gyártani fognak. Azóta a Xiaomi Automobile a SU7 EV modelljével új szintre emelte az autóipari ambícióit, hiszen mindössze 230 nap alatt már a százezredik példányt gyártották le. Az elképesztő tempót a Xiaomi úgy érte el, hogy több mint 700 robot dolgozik a gyárában, hús-vér alkalmazottból pedig mindössze húsz.
A vállalatnak az eladásokkal sincs gondja, már az indulás után hatalmas keresletet tapasztalt: 2023 végén, az első értékesítési hullám alatt 50 ezer megrendelés érkezett be mindössze 27 perc alatt.
A Xiaomi alapítója, Lei Jun nemrégiben közösségi médiában osztotta meg, hogy a gyártási célokat túlszárnyalva már 100 000 darab SU7 készült el, és a járművek nagy része elérte a vásárlókat is. A SU7 három változatban érhető el, és egy nagy teljesítményű modell, a SU7 Ultra, várhatóan 2025-ben kerül piacra.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.