szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Márciusban debütál az új márka a régiónkban.

A dél-koreai SsangYong márkanévvel 70 éven át futó autógyártó KGM néven folytatja működését, miután új tulajdonoshoz került. A névváltás mögött az áll, hogy a KG Group – egy széles iparági háttérrel rendelkező, erős dél-koreai cégcsoport – 2022-ben többségi tulajdont szerzett a vállalatban, miután a SsangYong csődvédelmet kért. A megújult márka jól ismert két sárkányos logója marad, ezzel is jelezve, hogy a múlt értékei tovább élnek.

Magyarországon és nyolc további közép-kelet-európai országban az AutoWallis-csoport képviseli a márkát, ami fontos szerepet játszik a terjeszkedésükben. Tavalyelőtt több mint 11 ezer járművet adtak el a térségben, ami 50 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.

A márkaváltás hivatalos bejelentése Magyarországon már megtörtént, a régió többi részében pedig tavasszal vezetik be az új KGM nevet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!