Autópornó Brad Pittel, magyar kanyarral - kritika az F1 című filmről
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A jó öreg Volkswagen Bogár többe kerül, mint egy vadonatúj 8-as Golf.
A Volkswagen Käfer gyártása 1938 végén kezdődött meg, az utolsó példány pedig 2003 nyarán látta meg a napvilágot. Az első igazi népautót 1978 januárjáig gyártották szülőhazájában, Németországban, az utána készült Bogarak pedig Brazíliában és Mexikóban készültek.
Az alábbi fotókon látható, éppen új gazdára váró VW Bogár 1986-ban hagyta el a gyártósort, és érdekessége, hogy lényegében sohasem használták.
A 34 lóerős teljesítményű 1,2 literes farmotorral rendelkező régi/új autó eddig mindössze 74 kilométert hagyott maga mögött, és még sosem volt hivatalosan forgalomba helyezve
A Németországban eladásra kínált VW egy német piacra szánt igen jól felszerelt 50. évfordulós jubileumi modell, melyből mindössze 3150 példány készült.
A metálszürke fényezésű, fekete belsejű régi Volkswagen árcéduláján 30 ezer eurós, vagyis átszámítva mintegy 12,1 millió forintos összeg olvasható. Viszonyításképp a vadonatúj 8-as Golf német alapára 28 330 euró, vagyis körülbelül 11,5 millió forint.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a BKK-leállás után kidolgozta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.