„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Klasszikus vonalvezetés, emelt futómű és modern technika – erről szól a Twisted TBug.
A Volkswagen Käfer gyártása 1938 végén kezdődött meg, az utolsó példány 2003 nyarán látta meg a napvilágot. Az első igazi népautót 1978 januárjáig gyártották szülőhazájában, Németországban, az utána készült Bogarak pedig Brazíliában és Mexikóban látták meg a napvilágot.
És most feltűnt a színen egy vadonatúj, egyedileg tuningolt Bogár:
A keresztségben TBug nevet kapott újdonságot a többek közt Land Rover Defenderek és Suzuki Jimnyk átalakításával foglalkozó Twisted készítette.
A brit tuningcsapat modern LED-es lámpákkal, vadonatúj emelt futóművel, BF Goodrich terepgumival, nagyobb teljesítményű fékrendszerrel és 80 lóerőre emelt teljesítménnyel spékelte meg a jó öreg VW-t.
A nagyközönség által élőben először Londonban megtekinthető TBug árát egyelőre nem fedték fel.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.