Nyílt titok, hogy a BMW Z4 japán testvérmodelljének tekinthető Toyota GR Supra hamarosan pályafutása végéhez ér, előtte azonban két limitált szériás verziót dob piacra a gyártó, melyeket hamarosan versenypályán fogunk meghajtani.
A 2019-ben debütált ötödik generációs aktuális Supra erősen limitált szériás abszolút csúcsmodellje a GR Supra A90 Final Edition, melyből mindössze 300 példány készül.


A legfontosabb újdonság, hogy a 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítményét 340-ről 441 lóerőre emelték, miközben a nyomaték 500-ról 571 Nm-re nőtt.
A jelentős extra hűtést kapott, hatfokozatú kézi váltós sportkupé 10 milliméterrel szélesebb Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikon gördül, ezenkívül pedig a nagyobb teljesítményű fékrendszer, az állítható KW sportfutómű, illetve a hangos Akrapovič kipufogó mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az Alcantara bevonatú Recaro Podium CF kagylóülésekkel felvértezett, 1528 kilogramm tömegű GR Supra A90 Final Edition 4,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, a végsebessége pedig 275 km/h.



A visszafogottabb GR Supra Lightweight EVO 3 literes motorja változatlanul 340 lóerős produkciót ad elő, azonban a finomhangolt futóműnek, az egyedi aerodinamikai csomagnak, a komolyabb féknek és a sportüléseknek köszönhetően az alapmodellnél így is komolyabb vezetési élménnyel kecsegtet.



