A Land Rover 6 éve mutatta be a hosszú évtizedekig gyártott eredeti Defender új generációját, mely általunk is alaposan letesztelt terepjáróból most megérkezett a faceliftes új verzió.
A háromféle tengelytávval gyártott kőkemény terepjáró legfrissebb változata elsősorban modernizált fényszóróiról és hátsó lámpáiról, alapáron járó ködlámpáiról, új felületet kapott lökhárítóiról, Woolstone Green és Borasco Grey fantázianevű új fényezéseiről, illetve 22 colos hétküllős sötétszürke könnyűfém felnijeiről ismerszik meg.


Az OCTA csúcsmodell mostantól Sargasso Blue fényezéssel is rendelhető, és az összes Defender esetében 11,4-ről 13,1 colra nőtt a középső érintőkijelző képátlója.
A továbbfejlesztett vezetéstámogató rendszerű Defender hajtásláncait nem módosították, a csúcsot továbbra is a BMW-től származó 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor jelenti, melynek 635 lóereje és 750 Nm nyomatéka 4 másodperces 0-100-as gyorsulást és 250 km/h végsebességet tesz lehetővé.





