Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Kevesebbszer kell majd átszállniuk a Zuglóban közlekedőknek.
Június 21-én, szombaton elindul a 81-es trolibuszjárat, amely új, közvetlen kapcsolatot teremt a Mexikói út metrómegálló és az Örs vezér tere között a Miskolci utcán keresztül.
A járat minden nap közlekedik, és az alsórákosi térség lakóinak akár 10-15 perccel is lerövidülhet az utazási ideje, mivel kevesebbszer kell majd átszállniuk. Az új útvonalat a lakosság többsége is támogatta, a bevezetését hosszú előkészítő munka és egyeztetés előzte meg.
A 81-es troli tulajdonképpen a korábbi 74A meghosszabbított változata: a Mexikói úttól indul, majd a Miskolci utcától akkumulátorról megy tovább a Szugló utcáig. Innen a 77-es trolival egy útvonalon halad a Komócsy utcáig, majd a 82-es vonalán jut el az Örs vezér teréhez.
A nyári tanszünet alatt hétköznap csúcsidőben 15, azon kívül 20 percenként jár. A menetrendet a BKK a tapasztalatok alapján még finomíthatja. Az eddig ismert 81-es járat a jövőben 80-as jelzéssel, sűrítőjáratként közlekedik majd a 80-as troli mellett.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.