A Pagani 2011-ben mutatta be a legendás Zonda utódját, a látványos megjelenésű Huayrát, mely szupersportkocsi 2,7 milliárd forintos értéket képviselő, mindössze 5 példányban gyártott limitált szériás Codalunga verzióját a közelmúltban maga Christopher Pagani, a cégalapító Horacio Pagani mutatta meg nekünk.

A Huayra Codalunga és Christopher Pagani
László Ferenc
És most itt a Codalunga nyitható tetejű változata, a 60-as évek versenyautóinak emléket állító Codalunga Speedster:

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani
A 4,91 méter hosszú, 2,05 méter széles, 1,17 méter magas és 2,79 méteres tengelytávú újdonság mindössze 1270 kilogrammot nyom a mérlegen.
A Mercedes-AMG eredetű 6 literes biturbó V12-es benzinmotor teljesítményét 840-ről 864 lóerőre emelték, a csúcsnyomaték változatlanul 1100 Nm, a hétfokozatú szekvenciális automata váltó mellé pedig érkezett egy opcionális hétfokozatú normál kézi kapcsolású egység is.

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani
A 20 colos első, illetve 21 colos hátsó felnikre szerelt Pirelli Trofeo R gumikon gördülő legújabb Pagani lassításáról Brembo karbonkerámia fékrendszer gondoskodik, az elektronikusan limitált végsebesség 350 km/h.
A legapróbb részletekig személyre szabható, 10 példányban gyártandó Codalunga Speedster árát egyelőre nem fedték fel, az első kocsikat az ígéretek szerint jövőre szállítják le.

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani

Pagani Huayra Codalunga Speedster
Pagani