A Pagani 2011-ben mutatta be a legendás Zonda utódját, a látványos megjelenésű Huayrát, mely szupersportkocsi 2,7 milliárd forintos értéket képviselő, mindössze 5 példányban gyártott limitált szériás Codalunga verzióját a közelmúltban maga Christopher Pagani, a cégalapító Horacio Pagani mutatta meg nekünk.

És most itt a Codalunga nyitható tetejű változata, a 60-as évek versenyautóinak emléket állító Codalunga Speedster:

A 4,91 méter hosszú, 2,05 méter széles, 1,17 méter magas és 2,79 méteres tengelytávú újdonság mindössze 1270 kilogrammot nyom a mérlegen.
A Mercedes-AMG eredetű 6 literes biturbó V12-es benzinmotor teljesítményét 840-ről 864 lóerőre emelték, a csúcsnyomaték változatlanul 1100 Nm, a hétfokozatú szekvenciális automata váltó mellé pedig érkezett egy opcionális hétfokozatú normál kézi kapcsolású egység is.


A 20 colos első, illetve 21 colos hátsó felnikre szerelt Pirelli Trofeo R gumikon gördülő legújabb Pagani lassításáról Brembo karbonkerámia fékrendszer gondoskodik, az elektronikusan limitált végsebesség 350 km/h.
A legapróbb részletekig személyre szabható, 10 példányban gyártandó Codalunga Speedster árát egyelőre nem fedték fel, az első kocsikat az ígéretek szerint jövőre szállítják le.







