Kamu V8 hanggal és váltóval jön az 1000 lóerős villany AMG
A duplamotoros elektromos AMG 8 hengeres benzinmotorra emlékeztető hangjai hangszórókból érkeznek.
A duplamotoros elektromos AMG 8 hengeres benzinmotorra emlékeztető hangjai hangszórókból érkeznek.
Bepattantunk egy őszinte biturbó V8 „szívű” Mercedes-AMG GT 63 kormánya mögé és három nap alatt négy országon át igyekeztünk a lehető legtöbb kanyart és kulturális élményt levadászni. Pusztult a benzin, telt az élményzsák és közben nem féltük koptatni a kamera szenzorát.
Rá egyébként nem vonatkozik az Olaszországban általános kezdőjogsis korlátozás.
Alaphelyzetben egy meglepően komfortos és egész tágas sportkupé a 6 hengeres szívű Mercedes-AMG CLE 53, mely igény szerint bármikor megvadítható és élvezetes kanyarvadászatra fogható. Teszten a magyar kéz által rajzolt CLE csúcsmodellje.
A Mercedes Vision AMG Concept sorozatgyártásba küldendő verziójában nincs belsőégésű motor.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
A sportrészleg saját fejlesztési platformjára épül.
A több tekintetben is csalódást keltő jelenlegi AMG C 63 utódjában várhatóan nem V8-as, hanem 6 hengeres motor lesz.
A riválisainál jelentősen olcsóbb Aston Martin Valhalla a márka első sorozatgyártású középmotoros plugin hibrid modellje.
Íme a német gyártó triplamotoros hajtásláncú szupererős új AMG szabadidő-autója.
Hiába most a rekorderős négyhengeres, nem igazán nyerte el a vásárlók tetszését.
Zárt pályán autóztunk a Mercedes-AMG legfrissebb modelljeivel, a lágyhibrid CLE 53-mal, a plug-in hibrid E 53-mal és a biturbó V8-as GLE 63 S-sel. Vázoljuk, hogy mire képes feszített tempó mellett a sportos kupé, szedán és SUV.
Új fényszórókkal támad a Mercedes C-Klasse hamarosan leleplezendő felfrissített változata.
A nyitható tetejű vadonatúj Mercedes-Maybach sportkocsi alapára bőven több, mint 100 millió forint felett alakul.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
Megkezdődött a Mercedes-AMG vadonatúj elektromos SUV modelljének közúti tesztelése.
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
Az elképesztő gyorsulásra képes egyedi G-Klasse végsebessége eléri a 300 km/h-t.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy remek Mercedes-Benz CL 55 AMG F1 Limited Editionre.