700 lóerős kompresszoros V8 és kézi váltó a klasszikus Land Roverben

A régi vágású brit terepjáró minden korábbinál erősebb motort és teljesen egyedi utasteret kapott.

  • HVG HVG
700 lóerős kompresszoros V8 és kézi váltó a klasszikus Land Roverben

Az ECD Automotive Design gondolt egy merészet, és elkészítette eddig legdurvább Land Rover-átépítését, a Project Wildert.

Project Wilder
ECD

A legendás terepjáró gépházteteje alatt egy General Motors eredetű V8-as erőforrás található, mely kompresszorral megfújva nem kevesebb mint 700 lóerőt szabadít rá a négy kerékre.

Említést érdemel továbbá a hatfokozatú Magnum T56-os kézi váltó, a 20 colos Kahn Mondial Retro felnikre szerelt BFGoodrich terepgumik, a nagy teljesítményű Brembo fékrendszer, a légrugós felfüggesztés, illetve a hangos Borla sportkipufogó.

Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD

Az illatos bőrrel és minőségi fával borított utastérben modernt infotainment rendszert fedezhetünk fel, amely többek között Apple CarPlay-támogatással és nagy felbontású tolatókamera-képpel szolgál, a Focal hifi pedig két mélynyomót is felvonultat.

A Recaro ülésekkel szerelt szupersportos terepjáró menetteljesítményeit és árát egyelőre nem fedték fel.

Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD
Project Wilder
ECD