Az ECD Automotive Design gondolt egy merészet, és elkészítette eddig legdurvább Land Rover-átépítését, a Project Wildert.
A legendás terepjáró gépházteteje alatt egy General Motors eredetű V8-as erőforrás található, mely kompresszorral megfújva nem kevesebb mint 700 lóerőt szabadít rá a négy kerékre.
Említést érdemel továbbá a hatfokozatú Magnum T56-os kézi váltó, a 20 colos Kahn Mondial Retro felnikre szerelt BFGoodrich terepgumik, a nagy teljesítményű Brembo fékrendszer, a légrugós felfüggesztés, illetve a hangos Borla sportkipufogó.
Az illatos bőrrel és minőségi fával borított utastérben modernt infotainment rendszert fedezhetünk fel, amely többek között Apple CarPlay-támogatással és nagy felbontású tolatókamera-képpel szolgál, a Focal hifi pedig két mélynyomót is felvonultat.
A Recaro ülésekkel szerelt szupersportos terepjáró menetteljesítményeit és árát egyelőre nem fedték fel.