Műalkotásnak beillő kézi váltóval támad a legújabb analóg olasz sportkocsi
A De Tomaso P72-t egy amerikai eredetű kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja.
A De Tomaso P72-t egy amerikai eredetű kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja.
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb VW-alapú elektromos fejlesztést mutatott be a Ford.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
A Csehországban állomásozó Aston Martin Vantage Le Mans “szíve” egy dupla kompresszoros V8-as benzinmotor.
A Facebook atyja a négyajtós amerikai izomautók királyával, egy méregerős Cadillackel közlekedik.
A kompresszoros 8 hengeres motorral szerelt gigantikus pickup sportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul.
Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
A vadonatúj Ford Mustang Dark Horse csak kicsit erősebb a normál Mustangnál, de pöpecebb a kéziváltója, jobban bírja a tartós nyúzást és ütősebben is néz ki. Jövünk az első személyes tapasztalatokkal.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
A közel 800 lóerős legújabb Shelby F-150 azok számára készült, akik még az F-150 Raptor R-nél is egy picit többre vágynak.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
Az alig használt Mercedes SLR McLaren Stirling Moss szupertsportkocsinak érthető módon alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azok számára, akik elégedetlenek az új Mustang 5 literes V8-as motorjának 450 lóerő körüli produkciójával.
A hegyomlásnyi méretű pickup 6,2 literes V8-as benzinmotorján a biztonság kedvéért egy jókora kompresszor is helyet kapott.
A hamarosan Európában is elérhetővé váló Ford Mustang GTD tulajdonképpen nem más, mint egy rendszámozható versenyautó.
Mutatjuk, hogy milyen pusztítást végeznek az akár több méter magasra felpattanó 9,4 literes kompresszoros V8-as amerikai Hot Wheels Monster Truckok.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.