Bedő Iván Tech

A varrógéptől a varázsszemüvegig

Brit tudósok bebizonyították, hogy az A3-as papír nagyobb élmény, mint az A4-es. Ez nem vicc: a nyomtatóbiznisz egyik nagyágyúja, a japán Brother azzal is igyekszik erősíteni világpiaci helyzetét, hogy a megszokott méretűek mellett hevesen reklámozza az A3-as nyomtatóit is. Nem véletlen tehát, hogy a cég megbízta Richard Wisemant, a hertfordsire-i egyetem pszichológiaprofesszorát. Ő aztán a Brother áprilisi, berlini nemzetközi sajtóbemutatóján máris ismertethette friss kutatásának eredményét: aki A3-as méretben kapja a kezébe valamelyik vállalat reklámját vagy termékismertetőjét, annak a fejében 66 százalékkal jobban megmarad az információ.

automenedzser.hu Autó

Audi teszt: S, mint sportos

Csúcshoz közeli felszereltséggel vehettem birtokba a legkisebb Audi legnagyobb és...

Repülő Iron Maneket csinál katonáiból a brit haditengerészet, így szállnak át az ellenséges hajókra

Repülő Iron Maneket csinál katonáiból a brit haditengerészet, így szállnak át az ellenséges hajókra

Véres vízharcok dúlnak Amerikában – ilyen lesz a jövő

Véres vízharcok dúlnak Amerikában – ilyen lesz a jövő

Aggódnak a gyermekorvosok: akár a teljes házi gyermekorvosi rendszert megszüntetheti a kormány átalakítása

Aggódnak a gyermekorvosok: akár a teljes házi gyermekorvosi rendszert megszüntetheti a kormány átalakítása

Két autóst is levideóztak a Szentendrein, ahogy a forgalommal szemben hajtanak

Két autóst is levideóztak a Szentendrein, ahogy a forgalommal szemben hajtanak

Obama volt EU-nagykövete: Az elnökválasztás az amerikai demokrácia jövőjéről szól

Obama volt EU-nagykövete: Az elnökválasztás az amerikai demokrácia jövőjéről szól

Összecsaptak az USA-ban a Trump mellett és ellen tüntetők

Összecsaptak az USA-ban a Trump mellett és ellen tüntetők

Nagy a tét, szavazzon: melyik faj legyen az év hala?

Nagy a tét, szavazzon: melyik faj legyen az év hala?

Török elemző: Ankara akarata érvényesül

Török elemző: Ankara akarata érvényesül

A címlapról ajánljuk