Bedő Iván Tech

A varrógéptől a varázsszemüvegig

Brit tudósok bebizonyították, hogy az A3-as papír nagyobb élmény, mint az A4-es. Ez nem vicc: a nyomtatóbiznisz egyik nagyágyúja, a japán Brother azzal is igyekszik erősíteni világpiaci helyzetét, hogy a megszokott méretűek mellett hevesen reklámozza az A3-as nyomtatóit is. Nem véletlen tehát, hogy a cég megbízta Richard Wisemant, a hertfordsire-i egyetem pszichológiaprofesszorát. Ő aztán a Brother áprilisi, berlini nemzetközi sajtóbemutatóján máris ismertethette friss kutatásának eredményét: aki A3-as méretben kapja a kezébe valamelyik vállalat reklámját vagy termékismertetőjét, annak a fejében 66 százalékkal jobban megmarad az információ.

MTI Autó

Elkapták a magyar keréktolvajokat

Letartóztattak Burgenlandban két magyar férfit, 97 lopott autókerék volt náluk - közölte az osztrák rendőrség pénteken.

Előkerült Borkai Zsolt, ő is leszavazott

Előkerült Borkai Zsolt, ő is leszavazott

Aki 45 évesen gyorsabban gyalogol, annak fiatalabb a szervezete és az agya

Aki 45 évesen gyorsabban gyalogol, annak fiatalabb a szervezete és az agya

„Hiába a csocsóasztal, ha a főnök sosem száll be”

„Hiába a csocsóasztal, ha a főnök sosem száll be”

Így fest a levegőből a Borkai-birtok – videó

Így fest a levegőből a Borkai-birtok – videó

Komoly a választók szavazókedve

Komoly a választók szavazókedve

A választások előtt is tisztelgett egy számmal a hatos lottó

A választások előtt is tisztelgett egy számmal a hatos lottó

Tarlós István nem akar csatateret a városházán

Tarlós István nem akar csatateret a városházán

Kunhalmi: Nem biztos, hogy lesz közgyűlési többség Budapesten

Kunhalmi: Nem biztos, hogy lesz közgyűlési többség Budapesten

Keddtől zavaros lesz a víz hat fővárosi kerületben

Keddtől zavaros lesz a víz hat fővárosi kerületben

Macron: A török támadásnak azonnal le kell állnia

Macron: A török támadásnak azonnal le kell állnia

Botka László nyert Szegeden

Botka László nyert Szegeden

A címlapról ajánljuk