Bedő Iván Tech

A varrógéptől a varázsszemüvegig

Brit tudósok bebizonyították, hogy az A3-as papír nagyobb élmény, mint az A4-es. Ez nem vicc: a nyomtatóbiznisz egyik nagyágyúja, a japán Brother azzal is igyekszik erősíteni világpiaci helyzetét, hogy a megszokott méretűek mellett hevesen reklámozza az A3-as nyomtatóit is. Nem véletlen tehát, hogy a cég megbízta Richard Wisemant, a hertfordsire-i egyetem pszichológiaprofesszorát. Ő aztán a Brother áprilisi, berlini nemzetközi sajtóbemutatóján máris ismertethette friss kutatásának eredményét: aki A3-as méretben kapja a kezébe valamelyik vállalat reklámját vagy termékismertetőjét, annak a fejében 66 százalékkal jobban megmarad az információ.

MTI Autó

Elkapták a magyar keréktolvajokat

Letartóztattak Burgenlandban két magyar férfit, 97 lopott autókerék volt náluk - közölte az osztrák rendőrség pénteken.

Emlékérmét bocsátott ki az MNB az Állami Számvevőszék tiszteletére

Emlékérmét bocsátott ki az MNB az Állami Számvevőszék tiszteletére

Kitart a kellemes őszi idő

Kitart a kellemes őszi idő

Zalaegerszegen tesztelték a közel 2000 lóerős horvát hiperautót

Zalaegerszegen tesztelték a közel 2000 lóerős horvát hiperautót

Élvezetes kis méregzsák: íme a 204 lóerős Hyundai i20 N

Élvezetes kis méregzsák: íme a 204 lóerős Hyundai i20 N

Jót tett a koronavírus-járvány a Logitechnek, dől a pénz a céghez

Jót tett a koronavírus-járvány a Logitechnek, dől a pénz a céghez

Gyereknek szánt lakberendezési kollekcióval rukkolt elő Jane Goodall

Gyereknek szánt lakberendezési kollekcióval rukkolt elő Jane Goodall

Egy első világháborús osztrák–magyar katona maradványaira találtak rá Olaszországban

Egy első világháborús osztrák–magyar katona maradványaira találtak rá Olaszországban

Ceglédi Zoltán: Tanácsokról szólva

Ceglédi Zoltán: Tanácsokról szólva

A címlapról ajánljuk