#Aldi


Reklámadó: a kiskereskedelmi láncok is óriásit szívnak vele
 

Reklámadó: a kiskereskedelmi láncok is óriásit szívnak vele

A magyar ember kedvenc olvasmánya, az ingyenes reklámújság után is bevasalja az állam a reklámadót. A Nol számításai szerint minden példány után 2 forintot kell fizetniük a láncoknak, ez összességében milliárdokat jelent. A megnövekedett adóterhek pedig elég nagy eséllyel beépülnek az árakba.

hvg.hu hvg.hu



Durván alulfizeti dolgozóit a CBA
 

Durván alulfizeti dolgozóit a CBA

Az országos kiskereskedelmi hálózatok közül a CBA fizeti a legkevesebbet, a legtöbbet az Aldi dolgozói viszik haza. A nemzeti hálózatnál gyakori a minimálbér-közeli fizetés. Nyereséget csak a CBA és két diszkont társaság tudott elérne. A Tesco kiutálásával sokat vesztene a közpnti költségvetés is. Ágazati elemzés a Figyelőtől.

hvg.hu hvg.hu

És akkor holnaptól minden más lesz
 

És akkor holnaptól minden más lesz

Mozgalmas hét volt: Merkel kiosztott pár tockost Orbánnak, majdnem lett egy BMW-gyárunk, bankot venne a kormány az oroszoktól, és nagy barátságra készül az Erstével. És ez még nem minden: Simicska Lajos totális háborút hirdetett Orbánék ellen. A háború következményei megjósolhatatlanok, lehet, hogy holnap már egy másik Magyarországra ébred. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

hvg.hu hvg.hu


Ráígér a Tesco a diszkontokra
 

Ráígér a Tesco a diszkontokra

A Tesco új vezérigazgatója költségcsökkentésekkel és új stratégiával próbálja meg kihúzni a gödörből a problémákkal küszködő brit kiskereskedelmi óriást. Árcsökkentésekkel és a szolgáltatások javításával akarja visszacsábítani a vásárlókat a diszkontláncoktól az Egyesült Királyságban.

hvg.hu hvg.hu

A Spar kicselezi a kormányzati cséphadarót
 

A Spar kicselezi a kormányzati cséphadarót

No pasaran. Úgy fest, a Spar megtalálta a menekülési útvonalat a kormányzati szívatás elől, más márkáknál már sikeresnek bizonyult stratégiát alkalmaznak: nagy erőkkel bővítik az egyébként már meglévő franchise-hálózatukat.

hvg.hu hvg.hu