Pokolra száll Alföldi Róbert és Cserhalmi György
Állami támogatás nélkül forgatták le Hartung Attila új filmjét, A pokol élővilágát, a főbb szerepekben Cserhalmi Györggyel, Alföldi Róberttel, Tenki Rékával és Lengyel Tamással.
Állami támogatás nélkül forgatták le Hartung Attila új filmjét, A pokol élővilágát, a főbb szerepekben Cserhalmi Györggyel, Alföldi Róberttel, Tenki Rékával és Lengyel Tamással.
„Faramuci vigasz, hogy már a középkorban is ez volt szép kis hazánkban, de mégis” – mondta Alföldi Róbert a Mária országa című darabról, amellyel Székely Csaba megnyerte a Kortárs Magyar Dráma-díjat.
Vidnyánszky Attila közvetlen munkatársa kitart amellett, hogy „a világ legjobb dolga magyarnak lenni”.
Alföldi Róberttel, Fodor Tamással, Székely Krisztával, Vidovszky Györggyel, Bodor Johannával, Tompa Andreával és a színházi szakma megannyi meghatározó alkotójával kezdett kampányba a Színházi Kritikusok Céhe az utolsó független szakmai díj jövőjéért.
Bíró Bence Magyar Tenger című darabjába Alföldi Róbert rendező hívta meg játszani Kulkát.
A sikeres erdélyi drámaíró bőven kihasználja a kínálkozó aktuális politikai párhuzamokat Szegeden bemutatott Mária országa című, az Anjou-korban játszódó darabjában. S erre Alföldi Róbert rendező még rátesz egy lapáttal.
A Magyar Nemzet című kormánylap már második cikkével igyekszik lejáratni a budai színházat, ahol „transzvesztiták szerepelnek”.
Új tagokat választottak a Halhatatlanok Társulatába. Az örökös tagok cipőtalp-lenyomatát a budapesti Operettszínház előtti részen helyezik el.
Alföldi Róbert kezében fergeteges komédiává válik a sötét középkor, meg a mai magyar valóság is: az egyik legjobb magyar drámaíró új bemutatója a 14. századi Magyarországon játszódik, de korántsem az Anjou-k lesznek azok a politikusok, akik eszünkbe jutnak róla.
Alföldi Róbert mindent megtesz, hogy a Network emlékezetes színházi élmény maradjon, de a nagy költségvetéssel, mindenféle multimédiás megoldással felturbózott, a média gyilkos világáról szóló darab összességében csalódás volt. Nem működik a „film a színházban” megoldás, és nem érvényes a „fő bűnös a tévé” állítás a 21. században.
A színész-rendező egy Kisvakond-viccel próbálta meg ellensúlyozni a csalódottságát. Azt írta, ha kisebbségben kell majd leélnie az életét, akkor úgy lesz.
A színész-rendező Facebook-posztban mutatott rá arra, hogy a miniszterelnök március 15-ei ünnepi beszédében egy együttérző mondat sem hangzott el a szomszédunkban dúló háború több millió áldozatáról.
A rendező szerint olyan nincs, hogy elítélünk mindenféle agressziót, de közben üzleteket kötünk.
A színész hosszú posztban, „kétségbeesett magyar állampolgárként” írt Ukrajna megtámadásáról, és arról, Orbánnak be kell látnia a tévedését, amiért Putyinnal „barátkozott”.
A színész-rendező feltette a kérdést, hogy mégis kinek esne jól az, ha hazaárulónak minősítenék, ha kitárgyalnák a hálószobaügyeit az Országházban.
Sidney Lumet fájóan aktuális, klasszikus szatírája, a Hálózat színpadi változata és egy színdarab ötvenhez közeledő nők életközepi válságáról a HVG színházi ajánlójában.
A világ egyik legfontosabb kortárs szerzője, az Erőszakik vagy a Három óriásplakát Ebbing határában című filmek Oscar-díjas szerzője nemrég új színdarabot írt, amelyet már Magyarországon is bemutattak. Egy remek, de finoman szólva is megdöbbentő alapötlet a rettenetes pojácaszerepben brillírozó Alföldi Róberttel: ez a Nagyon, nagyon, nagyon sötét dolog.
A kisfilmet már több mint harmincezren látták.
Alföldi Róberttel, Martinovics Dorinával, László Zsolttal, Fehér Tiborral és Bodrogi Gyulával a Centrál Színház mutatja be az Oscar-díjas film színpadi adaptációját.