Feltámadt a Renault 5 Alpine: középen ül a sofőr a franciák izgalmas, új villanyautójában
Megérkezett a Renault 5 emlékét felelevenítő elektromos autó kőkemény sportverziója, mely hamarosan közúti modellként is elérhető lesz.
Megérkezett a Renault 5 emlékét felelevenítő elektromos autó kőkemény sportverziója, mely hamarosan közúti modellként is elérhető lesz.
A francia gyártó stílusos formában búcsúzik népes rajongótáború sportkompaktjától.
Az elkerülhetetlenül érkező elektromos és SUV modellek előtt a Renault sportmárkája még megörvendeztet bennünket egy pillekönnyű középmotoros hátsókerék-hajtású sportkocsival, a minden ízében fűszeresen finom újkori Alpine A110-zel. Ami tulajdonképpen már most legenda.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Az Alpine A110 alaphelyzetben sem nevezhető nehéznek, most azonban érkezett belőle egy minden korábbinál könnyebb és gyorsabb új verzió.
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
Fernando Alonso váltja a négyszeres világbajnokot, aki a Magyar Nagydíj hétvégéjén jelentette be, hogy a szezon végén visszavonul.
Mivel nem iszik alkoholt, még az afterpartira is. Esteban Ocon a hvg.hu-nak elmondta, nagyon sokszor szeretné még meghallgatni a francia himnuszt a dobogón.
Az Alpine is beállt a sorba, legújabb modellje immár 100 százalékban elektromos hajtású.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
Újabb márkákkal bővül a tőzsdei cég portfóliója.
A könnyű és kompakt francia sportkocsi egyedi új kivitele összkerékhajtással rendelkezik.
A huszonhat új rendőrautó közül kettőt már leszállított a francia gyártó.
A Renault sportmárkája 4 év után felvarrta egy kicsit a majdnem Év Autójának megválasztott modell ráncait.
Az Alpine sportautókkal elsősorban a különböző autópálya szakaszokon lehet majd találkozni.
A francia Renault sportrészlege könnyű és élvezetes autókat kínál.
A francia gyártó egy új limitált szériát készített a majdnem Év Autója díjas modellből.
A Forma–1-be két év kihagyás után visszatérő pilóta nem érzi öregnek magát.
Biatorbágyon, Székesfehérváron és Esztergomban vezetnek be új gyártási technológiákat. A japán cégek 4,5 milliárd forintot tesznek bele a projektekbe, a magyar kormány 2 milliárd forintot ad ehhez hozzá.
Cyril Abiteboul nem ért el komoly sikereket a csapattal, az idén Alpine néven futó Renault megválik tőle.