Orbán-klóninterjúkkal támad karácsonykor a Mediaworks
Választás idején, húsvétkor vagy karácsonykor egy dolog állandó a Mediaworks-szerkesztette lapoknál: az Orbán klóninterjú.
Választás idején, húsvétkor vagy karácsonykor egy dolog állandó a Mediaworks-szerkesztette lapoknál: az Orbán klóninterjú.
Keddtől Magyar Idők néven jelenik meg a Napi Gazdaság. A lap a névváltás után is a tavasszal 16-ról 20 oldalasra növelt terjedelemben jelenik majd meg, és sem a tematikák közötti arány, sem a szerkesztőség létszáma nem változik már. Az eddigi lazacszínt a fehér váltja fel.
Nem csak a nevét, hanem a jellegzetes lazacszínű papírját is lecseréli az átalakuló Napi Gazdaság.
Magyar Idők néven folytatja tovább a nemrég kormányközelivé vált Napi Gazdaság ősztől. A lapot közéletivé alakítják át a tervek szerint, ezért kellett az új név is, ami már szerepel az NMHH adatbázisában és internetes címeket is levédettek hozzá.
Lelkiismereti okokból benyújtották a lemondásukat a Magyar Nemzet, az mno.hu, a Hír Tv és a Lánchíd Rádió vezetői pénteken. Aki csak elérte Simicskát, annak azt mondta, hogy bemegy a cégeihez, és kirúg mindenkit, mert hátba támadták.
Philip Zimbardo, a neves pszichológus Santana egyik számára táncolt előadása előtt, Csermely Péter amellett érvelt, hogy a tipikus magyar jellemzők a hasznunkra fordíthatóak, míg lengyel, izraeli, és a brit előadók arról győzködték a hallgatóságot, hogy a gondolkodásmódunk megváltoztatható. Tényleg jobbá tehető-e ez a hely, amit Magyarországnak hívunk? A HeroiKon konferencián jártunk.
A Zeneakadémiát is alapító Liszt Ferencnek tulajdonított bon mot szerint a tehetség kötelez, de kötelezi-e bármi a felnőtt társadalmat tehetségeinek gondozására?
Nem lehet sikeres a kormányzás, ha az emberek rosszabbul élnek, ugyi?
Eddig az Európai Uniónak nyolc tagállama vette át valamilyen formában a magyar példát, vagyis azt, hogy a tehetség támogatásának hálózatos rendszerét kell kialakítani az országban ahhoz, hogy hatékonnyá váljon.