Hamiltoné a második brazil szabadedzés
Lewis Hamilton, a Forma-1-es McLaren brit pilótája érte el a legjobb időt pénteken, az idényzáró Brazil Nagydíj második szabadedzésén.
Lewis Hamilton, a Forma-1-es McLaren brit pilótája érte el a legjobb időt pénteken, az idényzáró Brazil Nagydíj második szabadedzésén.
Mark Webber, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a Forma-1-es világbajnokság idei szezonzáró versenyének, a Brazil Nagydíjnak az első, pénteki szabadedzését.
Jövőre átépítik a Forma-1-es Brazil Nagydíjnak otthont adó pálya egy részét.
Egyedi festésű sisakkal vesz részt a hétvégi Forma-1-es évadzáró Brazil Nagydíjon a Sauber versenyzője, Kamui Kobayashi. A japán pilóta fejfedőjének színezetét a Linkin Park rockzenekar egyik tagja, Joe Hahn tervezte.
Két Forma-1-es pilóta, Michael Schumacher és Lewis Hamilton egész biztosan nem használja a Felipe Massa 2009-es balesete után bevezetett sisakvédő fóliát.
Ahogyan arra számítani lehetett, drasztikusan nőtt az előzések száma idén a Forma-1-ben, az állítható hátsó szárny (DRS) bevezetésének köszönhetően, s immáron számszaki adatok is rendelkezésre állnak az idei szezon „terméséről”.
Még egy verseny van hátra a 2011-es Forma-1-es szezonból, a hétvégi Brazil Nagydíj. A mezőnyben két brazil pilóta is van, Felipe Massa és Rubens Barrichello, akinek könnyen lehet, ez lesz az utolsó Forma-1-es futama.
Nem jósolnak nagy jövőt Bruno Sennának a Forma-1-es paddock-ban terjengő pletykák a jövőre már szimplán Lotus név alatt induló Lotus Renault GP-nél, ennek ellenére a brazil a napokban leszögezte: bízik benne, hogy 2012-ben is az együttes versenyzője maradhat.
A McLaren-Honda szövetség esetleges létrejöttéről az Auto Motor und Sport című német szaklap számolt be, amely állítólag Honda-közeli forrásból szerezte értesüléseit, amelyek szerint a japán gyártó készen áll arra, hogy 1,6 literes, turbós motorformula 2014-es bevezetésekor visszatérjen a száguldó cirkuszba a McLaren oldalán.
A Forma-1-es pilóták napi 24 órás rendőri védelmet kapnak a hétvégi Brazil Nagydíj ideje alatt, nehogy megismétlődjön az interlagosi pályát elhagyó Jenson Button (McLaren) tavalyi esete.
Biztosan kihagyja a jövő évi Forma-1-es szezon elejét Robert Kubica, a Renault istálló lengyel versenyzője, aki februárban súlyos ralibalesetet szenvedett.
A brazil Felipe Massa a 2011-es Forma-1-es szezon utolsó futamán, Brazíliában éppen századszor ül a Ferrari volánja mögé. 2006 óta versenyez a maranellóiaknál, de nyugodt lehet, még egy éve biztosan van a csapatnál.
Bruno Senna idén már beülhetett a Forma-1-es Renault-ba, a Belga Nagydíjtól kezdve ugyanis átvette Nick Heidfeld helyét az R31-ben. Mivel a sérült Robert Kubica a jelek szerint mégsem biztos, hogy visszatér, lehet, hogy ott marad 2012-ben is.
A veterán spanyol Pedro de La Rosa két évre a Forma-1-es Hispania istállóhoz szerződött - közölte a madridi székhelyű csapat hétfőn.
Jean-Éric Vergne ült a Forma-1-es Red Bull Racing autójában a Fiatal Pilótateszten. A 21 éves francia szerint nem nyújtana rosszabb teljesítményt Mark Webbernél, ha ő ülhetne a csapat autójába.
A Hungaroring és a silverstone-i Forma-1-es létesítmény a jövőben testvérpályaként működhet, amennyiben a szóbeli megállapodás nyomán, a részletek kidolgozását követően a felek aláírják az erre vonatkozó együttműködési szerződést.
Martin Whitmarsh, a Forma-1-es McLaren csapatfőnöke szerint Lewis Hamilton 2010-ben még nem hitte el, hogy új csapattársa, Jenson Button valaha is legyőzi őt. Idén mégis sikerült neki.
Két fiatal Formula 3-as pilóta vett részt a Ferrari szerdai Fiatal Pilótatesztjén az olaszországi Vallelungában. Egy speciális 2009-es modellel köröztek.
Veszélybe került az Egyesült Államok Nagydíjának 2012-es megrendezése a Forma-1-ben, mivel az austini pályán szünetel az építkezés.
A Forma-1 jövőjére is komoly hatással lehetnek a csapatok költségeinek jövőbeli csökkentéséről szóló tárgyalások. Bár az elmúlt években 1,2 milliárd dollár párolgott el az F1-ből, a jövőben fordulhat a kocka, ez pedig alááshatja a 2009-ben megindult racionalizálási folyamatot. Az elvileg közmegegyezés során kialakított korlátok már eddig is számos vitát szültek, s a parázs hangulatot csak fokozhatja, hogy idővel a szponzorok is visszatérnek a száguldó cirkuszba. Kétrészes sorozatunk második epizódjában azt nézzük meg, miért nem működhet hosszú távon a takarékosság az F1-ben.