15 százalék kedvezményt ad a H&M használt ruhákért
A jövő év februártól vásárlási kedvezményt kapnak a Hennes&Mauritz svéd divatlánc vevői világszerte, ha visszaviszik az üzletekbe használt vagy megrongálódott ruhadarabjaikat.
A jövő év februártól vásárlási kedvezményt kapnak a Hennes&Mauritz svéd divatlánc vevői világszerte, ha visszaviszik az üzletekbe használt vagy megrongálódott ruhadarabjaikat.
Főként a kínai és az amerikai fogyasztók vásárlásainak köszönhetően a kedvezőtlen nemzetközi piaci környezetben is növelte profitját a svéd Hennes & Mauritz (H&M) AB, a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedő cége.
A svéd Hennes and Mauritz (H&M) divatházlánc adózás előtti eredménye 15 százalékkal, 4,85 milliárd svéd koronára csökkent június-augusztusban az előző év azonos időszakához képest, ami kissé felülmúlja az elemzők által várt 4,66 milliárd koronás eredményt.
Gyenge keresletre panaszkodik a svéd Hennes and Mauritz ruházati kereskedőlánc, bár bevételeit így is tíz százalékkal növelni tudta.
A divatbemutatók általában messze nem olyan érdekes rendezvények, mint azt az átlagember hinni szeretné, de időnként azért mégis sikerül világraszóló műsorrá változtatni. Pont mint most szerdán történt Párizsban.
A válság ellenére a várakozásokat felülmúló mértékben növelte adózott eredményét a harmadik negyedben a Hennes and Mauritz. A világ harmadik legnagyobb divatcége – az amerikai Gap és a spanyol Zara után – a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.