Egy jókora menedzserautóval debütált a Hyundai önálló luxusmárkája
A Hyundai az év közepén jelentett be, hogy önálló márkát csinál prémiumtermékéből a Genesisből. Itt az első, már saját néven futó modell a G90. Egy méretes üzleti limuzin.
A Hyundai az év közepén jelentett be, hogy önálló márkát csinál prémiumtermékéből a Genesisből. Itt az első, már saját néven futó modell a G90. Egy méretes üzleti limuzin.
Gyökeresen átalakítja az autóipart, a szervizek munkáját és az energiahálózatok működését az elektromos autók terjedése. Még akkor is, ha hosszabb távon sokan inkább az üzemanyagcellás autókat tartják a jövő járműveinek.
Talán nem meglepő módón ez lesz az első dél-koreai autó, amely bekerült a pápai autóarzenálba.
A Hyundai és a Kia 360 millió dolláros büntetést fizet az amerikai környezetvédelmi ügynökségnek, miután a hatóság vizsgálata megállapította, hogy a két cég meghamisította járműveinek fogyasztási adatait. A cégek hétfőn egyeztek meg az összegben a hatósággal.
Az Északi-tengeren "vízben álló", óriási szélenergiaparkok építéséhez és telepítéséhez is speciális eszközökre van szükség - és ezek is közel olyan tempóban fejlődnek, mint a szélturbinák. Az új generációs építőhajók építésében persze a Siemens keze is benne van.
A tesztekről érkezett kémfotók és videók után végre hivatalosan is lerántották a leplet a Hyundai i20 WRC-ről, amelyet a koreai márka 2014-től a rali világbajnokságon (WRC) állít csatasorba.
A kisvárosi "salesman" csak a szalonban lévő profi táncosoknak akarta megmutatni mire képes, de az egyik kollégája felvette videóra, így azonnal közönség kedvenc lett.
A dél-koreai gyártó jövő tavasszal mutatja be az új Genesis modelljét.
A dél-koreai gyártó a Bisimoto Engineeringgel kötött partnerséget, amelynek eredménye egy módosított ötajtós Genesis. Az izomautójukat a Las Vegas-i autókiállításra készítették.