Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Hyundai és a Kia 360 millió dolláros büntetést fizet az amerikai környezetvédelmi ügynökségnek, miután a hatóság vizsgálata megállapította, hogy a két cég meghamisította járműveinek fogyasztási adatait. A cégek hétfőn egyeztek meg az összegben a hatósággal.
Ekkora kártérítést még sohasem fizetett autógyártó az Egyesült Államokban a levegőtisztasági törvény megsértése miatt.
A Hyundai Motor Corp. és leányvállalata, a Kia Motor Corp. 2011 és 2013 között 1,2 millió gépkocsi üzemanyag-takarékossági mutatóival kapcsolatban közölt szépített adatokat – gallononként (mintegy 3,8 literenként) átlagosan 1 mérfölddel (1,6 kilométerrel) kerekítették felfelé az adatokat.
Az autógyártók 100 milliót közvetlen polgári bírságként, 210 milliót az üvegházhatást okozó gázok kibocsátására vonatkozó minősítések elvesztésének eredményeképpen, további 50 milliót pedig a független auditálás költségeinek fedezeteként fognak kifizetni.
A két cég tavaly 395 millió dollárnyi kártérítés kifizetésébe egyezett bele a félrevezetett autótulajdonosok számára.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ipar- és munkahelyvédelmi akciótervet hirdetett a miniszterelnök.
Mit rontott el a Novo Nordisk, amely a fogyasztószereivel valósággal letarolta a nyugati világot?