iPhone-ja van? Vagy androidos telefonja? Itt a közös kábel hozzájuk
Az androidos és az iOS-es világ közötti egyik lényeges fizikai különbség áthidalásában segít az alábbi újdonság.
Az androidos és az iOS-es világ közötti egyik lényeges fizikai különbség áthidalásában segít az alábbi újdonság.
Több mint 1,3 millió dollár gyűlt össze a Kickstarteren egy egyedülálló okostelefonra, amelyik az ígéreteknek megfelelően mostantól megvásárolható.
Mérföldkőhöz érkezett a közösségi finanszírozás egyik legsikeresebb oldala: a Kickstarteren a napokban könyvelték el a százezredik sikeres projektet.
Pénzzel beszállni egy közösségi finanszírozós projektbe, sosem kockázatmentes. Ezt Európa legsikeresebbnek tűnő projektjének támogatói is megtapasztalhatták.
A közösségi finanszírozás keretein belül gyűjti a pénzt egy eszköz, amelyik megoldani hivatott a timelapse fotózás két igen nagy problémáját.
Egy Kickstarter-projekt szokatlan célra gyűjti a pénzt, egyetlen térképen jeleníti meg a világ metróhálózatait.
Egy igazán egyedi, órára egyáltalán nem emlékeztető ébresztő kütyüre gyűjtik a pénzt közösségi finanszírozásban.
Nem gondoltuk, hogy egy hatoldalú dobókocka ilyen jól is tud kinézni. Szerencsére tévedtünk.
Elég egy igazán jó gondolat, egy működő prototípus, és ha a netezőknek is tetszik az ötlet, már meg is van finanszírozás. Az alábbiakban 2015 legizgalmasabb Kickstarter-kampányaiból gyűjtöttünk össze néhányat.
Több éves patthelyzet után sikerült visszaszerezniük találmányuk jogait a kisiskolás korosztály matematikaoktatását forradalmasító Mathterminds alkotóinak, így esély nyílt arra, hogy a raktárban porosodó játékok eljussanak a magyar gyerekekhez. Ehhez már csak egy sikeres Kickstarter kampány szükséges.
A magyar közoktatásnak nem kellett az a találmány, ami forradalmasítaná az általános iskolai matematikaoktatást, ezért a készítők most a közösségi finanszírozás erejében bíznak. A nemrég startolt Kickstarter kampányban kilencmillió forintot szeretnének összekalapozni a készítők.
Ömlik a pénz arra az okosbőröndre, ami nemcsak a kiegészítői miatt hasznos, de a jelenlegi gurulósokhoz képest utazni is sokkal kényelmesebb vele.
A Kickstarteren gyűjti a pénzt egy olyan projekt, amelynek tárgya könnyebbé és biztonságosabbá teheti az autózást.
Hatalmas összegeket képesek összedobni a közösségi finanszírozási oldalakon egy-egy projektre, azonban azoknak az eseteknek a száma is nő, ahol a projektgazdák lelépnek a gyanútlan adakozók pénzével, vagy éppen csak elszámolták magukat, és nem tudják teljesíteni vállalásukat. Kérdés, hogy az esetenként ablakon kidobott dollármilliók mennyire szegik kedvét a támogatóknak, és futtatják zátonyra a bizalomra épülő rendszert.
Pillanatok alatt összegyűlt a célul kitűzött összeg arra a Kickstarter-projektre, amelynek eszköze 3D-s szkennert csinál a telefonunkból.
Harmincezer dollárt gyűjtött össze a Golgom Games csapata egy játék fejlesztésének céljából a népszerű közösségi finanszírozási oldalon, majd egyszerűen felszívódott. A Kickstarternél széttárják a kezüket és csak annyit mondanak, hogy a projektek támogatása jár egy bizonyos kockázattal.
Egyáltalán nem vicc: egy izlandi testvérpár megépítette azt a mini-szélerőmű prototípust, amivel megtermelhető a szabadban a világításhoz vagy a mobiltelefon töltéséhez szükséges áram. A cégük ráadásul további három (egyre nagyobb) méretben is gyártaná az ultrakönnyű, szállítható szélturbinát, melynek beindításához (kis túlzással) elég egy erősteljesebb kilégzés is.
Elindult az „okosabb okostelefon”, a Nextbit Robin Kickstarter-kampánya. A nagy cégek egykori dolgozóiból verbuválódott csapat egy igazán különleges, és főleg nagy tárhelyet kínáló telefont készít.
Játékokat készítene, finanszírozna? Itt a lehetőség egy, a Kickstarter mintájára készült, játékokat felvonultató vadonatúj oldalon.
Több mint 11 millió forintot gyűjtött össze négy magyar fiatal közösségi finanszírozással egy logikai kalandjátékra – a Quern az első magyar videojáték, ami sikeres Kickstarter-kampányt hajtott végre. A srácok ráadásul mindent máshogy csináltak, mint ahogy azt a sikerreceptek előírják. Hogyan kell a nulláról hűséges rajongókat szerezni egy még meg sem jelent játékhoz? Erről is meséltek nekünk a készítők.