Úgy viszik a Lamborghini Huracánt, mint a cukrot
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
A Lamborghini Huracan Tecnica a gyártó szerint a hosszú utakra való túraverziója a cég sportmodelljének.
Egy biztos, a 21 századi Countach hangjában egyáltalán nem kell csalatkoznunk.
A digitális egyedi azonosítás már itt is megjelenik.
Egyébként is csak négy készült a nyitott tetős kocsiból.
Újraindítják a megszüntetett Aventador gyártósorát.
A nagy gyártók után az exkluzív márkák is sorra elhagyják az orosz piacot. Azonban van gyártó, amelyet ezen túlmenően is érint a konfliktus.
Lássuk, hogyan feszülnek egymásnak a brit és az olasz gyártó erőhiányban abszolút nem szenvedő sportterepjárói!
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Az egyszer már elbúcsúzott Aventador a kigyulladt tengerjáró hajó miatt térhet vissza a gyártásba.
Nemrégiben mutatták be a Lamborghini Countach retromodern egyedi autót, amelynek úgy tűnik nem lesz folytatása.
Idén lesz utoljára, hogy csak belsőégésű motorral szerelt autók vannak a kínálatukban.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
A Sant'Agata Bolognesében működő cég minden évben különleges kis videóval kedveskedik a rajongóinak.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos szupersportkocsi magasra helyezett kipufogóvégeket kapott.
Ha esetleg túlságosan visszafogott lett volna az alapmodell külseje, illetve teljesítménye.
Az orosz modell autójának nekihajtottak Londonban.
Ez az első alkalom, hogy az Aventador Ultimae közutakra merészkedett, és elég meggyőző, ahogyan a V12-es beleüvölt a levegőbe.