Soha nem látott mennyiségben fogynak a Lamborghinik
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A rendőrség szerint a közel 100 milliós autót Belgiumból lopták el.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
Kellemetlen lenne, ha valaki elhagyná a több száz millió forintos kocsi motorháztetejének egy darabját.
Már nem kell sokat várnunk a terepes hangvételű Huracán Sterrato hivatalos bemutatójára.
A V12-es motor például G hangon szól négyezres fordulaton, amihez egy ilyen alaphangú dal nagyon passzol.
Az ezután érkező Lamborghinik hajtásában már mind lesz valamilyen villanymotor.
Nem kifejezetten sportos megjelenésű az egyik legritkább Lamborghini, amelyből alig háromszáz darabot készítettek.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
A 6,5 literes V12-es motorú sportautó több mint egy évtizeden át volt az olasz gyártó csúcsmodellje.
A jármű nem csupán mentésre, de napi használatra is alkalmatlan az életmentők számára.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
Az eddiginél nagyobb teljesítmény mellé csökkentett tömeg és új aerodinamikai csomag társul.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a szakemberek találták még 160 eddig szunnyadó lóerőt.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Itt a megoldás azok számára, akik az olaszok SUV-ját esetleg túl gyengének vagy unalmasnak tartják.