A LinkedIn megvette a Pulse hírolvasót
Igaznak bizonyult az egy hónapja felröppent pletyka: a LinkedIn megvásárolta a Pulse hírolvasót.
Igaznak bizonyult az egy hónapja felröppent pletyka: a LinkedIn megvásárolta a Pulse hírolvasót.
Akár 100 millió dollárt is fizethet a népszerű Pulse hírolvasó alkalmazást fejlesztő cégért a legnépszerűbb üzleti közösségi oldal. A felvásárlási folyamat a végéhez közeledik.
Úgy fest, a LinkedIn találta meg a növekedés leggyorsabb útját, hiszen amíg a Facebook és a Twitter álltak a figyelem középpontjában, az álláskereső hálózatként indult oldal csendben lekerült mindenkit. a LinkedIn karrierje alapján sokan gondolják, hogy mégsem áldozott le teljesen a professzionális tartalomnak.
Egy webalkalmazás segítségével könnyedén anonim szextárskereső alakítható a Facebookból, míg egy hasonló szolgáltatással üzleti partnerek közt hozható össze hasonló a LinkedIn üzleti közösségi oldalból.
Továbbra is a Facebooknak van messze a legtöbb felhasználója, a leggyorsabban növekvő szolgáltatás címét viszont a Twitter nyerte.
A LinkedInen arra voltak kíváncsiak, mik a dolgozók karriercéljai 2013-ra.
Átlépte a lélektani határt jelentő 200 milliós felhasználói számot a LinkedIn.
Gyerekként sokan álmodoznak arról, mivel foglalkoznának felnőttkorukban, de a dolgozók elenyésző százalékának sikerült megvalósítani céljait.
Beszállt a Facebook az álláskereső bizniszbe: a közösségi oldal munkanélkülieknek indított új alkalmazást, amiben már több mint 1,7 millió állás közül lehet válogatni.
Vajon milyen lesz öt év múlva az irodai munka? Milyen eszközökkel és hogyan fogunk dolgozni? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a LinkedIn.
Az üzleti közösségi oldal százalékosan nagyobb növekedést ért el az elmúlt évben, mint a tech szférában működő cégek többsége.
Nem mindegy, milyen képet tölt fel a LinkedIn profiljába. Mivel ez egy szakmai közösségi oldal, nagyon sokat veszíthet egy rosszul kiválasztott profilképpel.
A Facebook netes befolyása vitathatatlan, mint ahogy az is, hogy a weboldalak fejlesztői, üzemeltetői nem hagyhatják figyelmen kívül ezt. Persze nem csak a Facebook jelenti a közösségi médiát.
A fejvadászok 92 százaléka használja munkaerő keresésre a közösségi oldalakat - írja a Social Times a Jobvite felmérésére hivatkozva.
Egy felhasználó 5 millió dolláros kártérítési pert indított a nemrég 6,5 millió jelszót elvesztő LinkedIn üzleti közösségi oldal ellen.
A LinkedIn pár nappal ezelőtti feltörése sok szempontból érdekes eset.
A múlt heti LinkedIn-jelszóügy kapcsán fogalmaztak meg néhány hasznos tanácsot az ESET szoftverbiztonsági cég szakértői.
A héten feltört több mint 6,5 millió jelszó nyilvánosságra kerülésével újabb statisztikát kaptunk arról, hogy a felhasználók közül sokan mennyire egyszerű(en kitalálható) jelszavakat használnak.
Ahogy arról mi is beszámoltunk hat és fél millió LinkedIn jelszó került nyilvánosságra.
Mint arról tegnap beszámoltunk, hat és félmillió LinkedIn jelszót szivárogtatott ki a netre egy orosz(?) hacker.