Közel 20 ezer tárgyat hagytunk el tavaly a vonatokon és buszokon
A leggyakrabban telefont, pénztárcát, táskát felejtenek a járműveken és a megállókban.
A leggyakrabban telefont, pénztárcát, táskát felejtenek a járműveken és a megállókban.
Egy InterCity ütötte el a nőt, bővebb részleteket nem közöltek. Késésekre kell számítani a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon.
Elütött egy embert a Szolnokról Szentesre tartó vonat.
Már a jövő év első felében bevezetnék az autópálya-matricához hasonló megoldást.
December közepéig Magyarországon a tavalyihoz képest kétszer annyian, 34-en vesztették életüket a vasúti átjárókban történt balesetekben.
Ez Lázár János építési és közlekedési miniszter hétfői bizottsági beszámolójából derült ki.
Rengeteg késést okoztak a jármű- és váltóhibák.
A vasárnap hajnali és délelőtti viharok után több vasútvonalon fennakadásokra kell számítani napközben is – közölte a Mávinform. Van, ahol pótlás sincs.
Újabb tragédia történt egy vasúti átjáróban.
Pótlóbuszok járnak Győrszabadhegy és Győrszemere között.
Petíciókkal ostromolják polgármesterek és civilek a közlekedési tárca új vezetőjét, mert több ezer család életét nehezíti meg a MÁV és a Volánbusz december 11-étől életbe lépő új menetrendje. De ez csak az egyik zavaros ügy a Palkovics László és Vitézy Dávid távozása után átalakuló távolsági közlekedésben.
Leszakadt felsővezeték és a biztosítóberendezés hibája miatt hosszabb a menetidő és járatok maradhatnak ki a váci, a veresegyházi és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon – közölte a Mávinform.
A Sámsoni úti vasúti átkelőnél történt az eset vasárnap este; személyi sérülés nem történt, a baleset miatt vonatkésések lesznek.
Azt mondja, lemondásának nincs köze ahhoz, hogy Lázár Jánoshoz kerül át a közlekedésfejlesztés ügye.
A vasútvonalak közel harmadát érintik a december 11-től érvényes változások.
Az EU-ban kötelező, nálunk azonban még mindig bajos a helyközi buszos piac liberalizációja. A MÁV évtizedes felmentést kap.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.
A neves építész a domb mellett vásárolt ingatlant és zavarta a szomszédságában lévő terület durva növényzete.
Rákosrendezőnél történt baleset vasárnap kora reggel.
A járatok az ünnephez igazodva közlekednek.