Elesett a vonatközlekedés, viharok voltak az országban
A vasárnap hajnali és délelőtti viharok után több vasútvonalon fennakadásokra kell számítani napközben is – közölte a Mávinform. Van, ahol pótlás sincs.
A vasárnap hajnali és délelőtti viharok után több vasútvonalon fennakadásokra kell számítani napközben is – közölte a Mávinform. Van, ahol pótlás sincs.
Pótlóbuszok járnak Győrszabadhegy és Győrszemere között.
Petíciókkal ostromolják polgármesterek és civilek a közlekedési tárca új vezetőjét, mert több ezer család életét nehezíti meg a MÁV és a Volánbusz december 11-étől életbe lépő új menetrendje. De ez csak az egyik zavaros ügy a Palkovics László és Vitézy Dávid távozása után átalakuló távolsági közlekedésben.
Leszakadt felsővezeték és a biztosítóberendezés hibája miatt hosszabb a menetidő és járatok maradhatnak ki a váci, a veresegyházi és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon – közölte a Mávinform.
A Sámsoni úti vasúti átkelőnél történt az eset vasárnap este; személyi sérülés nem történt, a baleset miatt vonatkésések lesznek.
Azt mondja, lemondásának nincs köze ahhoz, hogy Lázár Jánoshoz kerül át a közlekedésfejlesztés ügye.
A vasútvonalak közel harmadát érintik a december 11-től érvényes változások.
Az EU-ban kötelező, nálunk azonban még mindig bajos a helyközi buszos piac liberalizációja. A MÁV évtizedes felmentést kap.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.
A neves építész a domb mellett vásárolt ingatlant és zavarta a szomszédságában lévő terület durva növényzete.
Rákosrendezőnél történt baleset vasárnap kora reggel.
A járatok az ünnephez igazodva közlekednek.
A közlekedési államtitkár új mávos utastájékoztatási rendszert ígért, az 5-ös metró alagútja szerinte 18 év múlva sem lesz meg, egyes elővárosi vonatokon pedig kevesebb kocsival közlekednek a járatok a spórolás jegyében.
Nem sokkal az után, hogy a kelenföldi pályaudvaron kijavították a hibát és újraindulhatott a forgalom, még egy biztosítóberendezés tönkrement.
Izgalmas dolog a vasút, de ha valahonnan valahová el akarunk jutni, nem biztos, hogy a MÁV-ot érdemes választani. Ez volt a legfontosabb tanulsága nyaralásnak álcázott önkínzó tesztünknek: munkatársunk két hét alatt 2340 kilométert vonatozott, és nemcsak azt állapította meg, hogy a MÁV-imázs egyik legfontosabb eleme a késés, hanem azt is, hogy a hivatalos menetrendet makacsul nem igazítják hozzá a valósághoz.
Elgázolt egy embert a vonat Badacsonytomaj és Badacsonytördemic között.
Egy újonnan indult Twitter-fiók arról igyekszik tájékoztatást adni, hogy mennyit késtek a MÁV szerelvényei. A fejlesztés két programozó munkája.
Vagy ha vissza nem is vonják, legalább alaposan értékeljék át.
Szeneczey Balázs is együtt kávézott a technológiai miniszterrel a Várban, ahol a kínai–magyar gigaprojekt mellett az ő sorsáról is döntés születhetett.