Kedvezményes jeggyel lehet utazni az atlétikai világbajnokságra a MÁV-Volán-csoport és a GYSEV járatain
A jegy a vonatokon csak 2. kocsiosztályon érvényes.
A jegy a vonatokon csak 2. kocsiosztályon érvényes.
Egyik jegyértékesítési csatorna sem fog működni öt órán keresztül.
Szombathelyről kettő, Pécsről, Nyíregyházáról és Békéscsabáról egy-egy vonat indul.
A Volán után az állami vasutak irányítását is megváltoztatta az építési és közlekedési miniszter.
A MÁV térképen mutatja meg, hogy a romló pályaállapotok miatt hol, mennyivel lesz hosszabb a menetidő.
Elnézést kért a MÁV a malőrért, amelynek során néhány utas egy vasúti kocsiban ragadt, miután a mozdonyvezető véletlenül rájuk zárta az ajtókat.
Külön regisztrálni sem kell a díjmentes utazáshoz.
Közzétették a részleteket arról, hogyan változik a közlekedés a hosszú hétvégén és a tavaszi szünet többi napján.
A svájci cég, a Stadler Trains Magyarország a Tages Anzeigerrel közölte, nincs semmi látnivaló, mert a vasúti ágazatban a vevők és szállítók között megszokottak az olyan személycserék, amilyen most a magyar exállamtitkárral történt.
Késésekre, pótlóbuszokra számíthatnak az utazók.
Újabb járatokon vezette be az okosjegyet a MÁV, akár 40 százalékkal olcsóbban lehet vonatozni, mintha a pénztárban vennénk meg a teljes árú jegyet.
Folyamatosan növekszik a tram-train utasainak száma, azonban ott még nem tart, amivel a megvalósíthatósági tanulmány kalkulált. A MÁV szerint időarányosan jól állnak.
30-90 perces késések lehetnek, mert Balatonszemesen kidőlt egy fa, és javítani kell a felsővezetéket. A többi vasútvonalon, ahol baj volt a szél miatt, már kedd hajnalra helyreállt a menetrend.
Hétfőn a szélsőséges időjárás elsősorban a nyugati országrészben okoz gondokat, de délutánra a fővárost is elérte.
Az érdekképviselet állítása szerint jelenleg is több száz per zajlik a vasúttársaság ellen.
A fennakadás oka a MÁV szerint a biztosítóberendezés hibájában keresendő.
A tűz miatt lezárták teljes szélességében a 4-es főút érintett szakaszát, illetve a Monor és Pilis közötti vonalszakaszon a vonatok sem közlekedtek, de azóta a vasúti forgalom már újraindult.
Utópisztikus, csodálatos Magyarország képe rajzolódik ki, ha egymás mellé tesszük, micsoda ígéretekkel álltak elő a politikusok 2030-ra. Megígérték például, hogy addigra Európa legjobb helyévé válunk, nagyrészt összejön az energiafüggetlenség, Veszprém bekerül a kontinens húsz legjobb városa közé, a válogatottunk pedig ragyogóan jó lesz. Összegyűjtöttük a leglátványosabb ígéreteket, és megnéztük, milyen lenne az ország 2030-ban, ha valahogy ezek valóra válnának.
Két súlyos gond ért össze a MÁV-nál: az elmúlt hónapokban a motorvonat-állomány tizede milliós javításra szorult balesetek után, az alkatrészek viszont Ukrajnából és Oroszországból csak akadozva érkeznek. Emiatt már van is olyan vasútvonal, ahol több mint három héten keresztül nem tudtak vonatot forgalomba állítani.