Nagyon felment a fideszes propagandaharcosok zsoldja
Hiába az 5,8 milliárd forint támogatás, 760 millió forint veszteséget hozott össze a Megafon. A személyi kiadások nagyot ugrottak, 877 millió forintról 1,3 milliárdra.
Hiába az 5,8 milliárd forint támogatás, 760 millió forint veszteséget hozott össze a Megafon. A személyi kiadások nagyot ugrottak, 877 millió forintról 1,3 milliárdra.
A Harcosok Klubja már a sokadik eszköz, amitől győzelmet remél a Fidesz. Némelyik megoldás elérte célját, más eszközök nem váltották be Orbán és stábja reményét, ezért ezek idővel a süllyesztőbe kerültek. Vajon más jövő előtt állnak a digitális szabadságharcosok, mint a polgári körök, a szellemi honvédő CÖF-ösök, a megafonos influenszerek vagy éppen a wokebusterek?
A kormány(párt) a korábbi választásokon rendkívül hatásosan kommunikált a közösségi oldalakon, de a Tisza Párt megjelenése óta feltehetően csökkent a sok milliárd forintból fenntartott hálózat eredményessége. A Fidesz kísérletezett ugyan közösségi médiás jelenlétének felfuttatásával, de ez eddig nem bizonyult sikeresnek. A legújabb kezdeményezés a „Harcosok klubja”, amelynek létét a Kormányzati Tájékoztatási Központ nem erősítette meg, de a közösség tagjai sajtóinformációk szerint már közvetlenül Orbán Viktortól kapnak utasítást.
Orbán Viktor elégedetlen a kormánymédia teljesítményével, kivéve a Megafont, őket szereti.
Megőrülnek az emberek a fahéjas-pudingos rúdért, teljességgel hiányoznak a Facebookról a fiatal zenesztárok, fasorban sincs a Megafon, a médiaszemélyiségek oldalai viszont tarolnak: az NMHH alaposan végigvette a magyar nyelvű Facebook 2021-2024 között jellemző mintázatait a 300 legnépszerűbb oldal vizsgálatával.
A NAIH szerint a Megafon több hibát is vétett.
Tillába szállt bele a „sokat látott” szakértő.
Nem ő volt az egyetlen egyházi szereplő, aki elvégezte a kormánypárti tréninget.
Egyúttal megragadták az alkalmat, hogy beleálljanak Magyar Péterbe.
A libsi média miatt történt! A balos média miatt! A globalista média miatt! Az uszító média miatt! Az utálommédia miatt!
Lehet, hogy csak egy ideig, lehet, hogy örökre tartózkodni fog a közéleti kommentártól.
A csatornát korábban sem lehetett elfogulatlansággal vádolni.
A 2022-es választási kampányban érte el az egymilliárd forintot, 2 év alatt megduplázódott a fideszes propagandahálózat Facebook-hirdetésekre fordított büdzséje.
Miután Robert Fico merénylőjével kapcsolatban felmerült, hogy akár baloldali is lehet, egy nap sem kellett ahhoz, hogy a kormányzati kommunikáció ráálljon a témára és hergelni kezdjen. Az alaphangot ehhez Bayer Zsolt csütörtöki írása adta meg, majd Orbán Viktor is beszállt a propaganda terítésébe.
„Nekünk a választásokon a Fidesszel van dolgunk, nem Magyar Péterrel” – mondta lapunknak adott interjújában korábban Molnár Csaba.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.
Egy hónap alatt pedig 117 milliót.
A közmédia ezúttal nem csak lejáratóanyaggal, de hirdetéssel is beszállt a kampányba.
Deák Dániel a kontextusból kiragadva, a másik fél megkérdezése nélkül használta fel a TheVR névre hallgató influenszerpáros videójának egy részletét. Eleinte Deák azzal védekezett, hogy nem járt el jogtalanul, végül mégis leszedte a kifogásolt tartalmat.
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.