Ilyen lesz a média jövője?
A Médiablogon ismét a média jövőjéről esik szó, de hát nincs is ebben semmi meglepő.
A Médiablogon ismét a média jövőjéről esik szó, de hát nincs is ebben semmi meglepő.
Az Excel táblák átláthatatlan adathalmaza nem mindenki számára átlátható.
A megújult Médiablog bejegyzése egy állandóan visszatérő és mostanában nagyon is aktuális kérdéskört elemez: milyen...
Tévedni emberi dolog, az egyre nagyobb sebességgel működő online újságírás pedig szép számmal termeli és hatékonyan terjeszti a tévedéseket. A Médiablog szerzője friss bejegyzésében arról ír, hogy hogyan lehet javítani a közösségi médiában, ha hibáztunk.
A kapcsolati háló nem olyan, mint a mobiltelefon. Nem lehet évente egy szebbre, jobbra, okosabbra, gyorsabbra lecserélni. A közösségi hálót váltani csak úgy lehet, ha veled együtt mozdulnak a barátok, ismerősök, rokonok.
A kezdetek óta az email volt az internet kikezdhetetlen sztárja, de most a Facebook lenyomta - olvasható a Médiablogon.
A Facebook 2010-ben jól láthatóan szerep váltott, vagy inkább új szerepkörben is be mutatkozott. A korábbi elsősorban barátkozásra, képek és videók megosztására szolgáló hálózat meghatározó szerepet szerzett a (hagyományos) médiacégek forgalomszállítójaként - olvasható a Médiablogon.
A médiablogger friss bejegyzésében egy teljesen új hírgyűjtő oldalt mutat be, amely teljesen Facebook-barát, aminek köszönhető, hogy releváns hírek jelennek meg a felhasználók számára.
A Médiablogon megjelent bejegyzés szerint sokan nagyon félreértik a LinkedIn szerepét: a szolgáltatással a munkakeresésre asszociálnak, pedig a LinkedIn nem álláskereső hálózat.
Egye több újságíró ismeri fel, hogy a nyomtatott média napjai meg vannak számlálva. Aki a szakmában akar maradni, annak eljött a digitális átállás ideje. A Médiablog egyik bejegyzésében azt taglalja, hogyan lehet „átállni”.
A Médiablog szerkesztője egy Magyarországon újonnan indult hírgyűjtővel kapcsolatban elmélkedik.
A Médiablog szerkesztője szerint a Twitter használhatósága és népszerűsége éppen annak köszönhető, hogy maximum 140 karakteres üzeneteket lehet írni.
A Google bejelentette a One Pass fizetési rendszerét, ami egy csapásra megoldja a fizetős, vagy a fizetősség után vágyó média minden gondját.
A Médiablog szerkesztője a legfrissebb bejegyzésében arról számol be, hogy a Yahoo! a táblagépeken próbálja meg kamatoztatni ismertségét és szakértelmét.
Vannak persze cikkek, tanulmányok, "anyagok", amik messze nem férnek bele a "long form" kategóriába, nem is vagy...
A Médiablog szerkesztője a legfrissebb bejegyzésében olyan új módszereket mutat be, amellyel egy terjedelmes cikket, írást lehet lerövidíteni.
Magyarországon az okostelefonok száma eléri az 500 ezret, ami nem túl sok a hazai mobilfelhasználók számához képest, mivel 2010 decemberében ez a szám meghaladta a 11 milliót. Ezért nem szabad csak az okostelefonokra koncentrálni.
"Régimódi, ráérős történetmesélés?" Létezik még ilyen? Nálunk Vámos Miklós "Lehetetlen?" című műsora volt képes utoljára ilyesmivel tömegeket a képernyők elé ültetni, valamikor még a '90-es években. Vajon lennének erre vevők még most is? - tette fel a kérdést a Médiablog szerkesztője.
A Médiablog tíz pontban taglalja, mi várható a médiában 2011-ben.
Fizetős falak, az iPad és konkurenseinek megjelenése, a Facebook diadalmenete és az okostelefonok terjedése - ezek voltak 2010 trendjei az online médiában a Médiablog szerint.