Vége az email hegemóniájának?
Hogyan lehet egy újságíró digitális?
Egye több újságíró ismeri fel, hogy a nyomtatott média napjai meg vannak számlálva. Aki a szakmában akar maradni, annak eljött a digitális átállás ideje. A Médiablog egyik bejegyzésében azt taglalja, hogyan lehet „átállni”.
Kellenek-e 140 karakternél hosszabb üzenetek a Twitterre?
A Médiablog szerkesztője szerint a Twitter használhatósága és népszerűsége éppen annak köszönhető, hogy maximum 140 karakteres üzeneteket lehet írni.
Érdemes-e új hírgyűjtő oldalt indítani Magyarországon?
A Médiablog szerkesztője egy Magyarországon újonnan indult hírgyűjtővel kapcsolatban elmélkedik.
Sokan félreértik a LinkedIn szerepét
A Médiablogon megjelent bejegyzés szerint sokan nagyon félreértik a LinkedIn szerepét: a szolgáltatással a munkakeresésre asszociálnak, pedig a LinkedIn nem álláskereső hálózat.
Megérkezett a Facebook-barát hírgyűjtő
A médiablogger friss bejegyzésében egy teljesen új hírgyűjtő oldalt mutat be, amely teljesen Facebook-barát, aminek köszönhető, hogy releváns hírek jelennek meg a felhasználók számára.
A Facebook a hírmédia forgalomszállítója lett
A Facebook 2010-ben jól láthatóan szerep váltott, vagy inkább új szerepkörben is be mutatkozott. A korábbi elsősorban barátkozásra, képek és videók megosztására szolgáló hálózat meghatározó szerepet szerzett a (hagyományos) médiacégek forgalomszállítójaként - olvasható a Médiablogon.