Hogyan lehet javítani a hibáinkat a közösségi médiában?
A Facebook a hírmédia forgalomszállítója lett
A Facebook 2010-ben jól láthatóan szerep váltott, vagy inkább új szerepkörben is be mutatkozott. A korábbi elsősorban barátkozásra, képek és videók megosztására szolgáló hálózat meghatározó szerepet szerzett a (hagyományos) médiacégek forgalomszállítójaként - olvasható a Médiablogon.
Sokan félreértik a LinkedIn szerepét
A Médiablogon megjelent bejegyzés szerint sokan nagyon félreértik a LinkedIn szerepét: a szolgáltatással a munkakeresésre asszociálnak, pedig a LinkedIn nem álláskereső hálózat.
Kell-e nekünk a Google+?
A kapcsolati háló nem olyan, mint a mobiltelefon. Nem lehet évente egy szebbre, jobbra, okosabbra, gyorsabbra lecserélni. A közösségi hálót váltani csak úgy lehet, ha veled együtt mozdulnak a barátok, ismerősök, rokonok.
Megérkezett a Facebook-barát hírgyűjtő
A médiablogger friss bejegyzésében egy teljesen új hírgyűjtő oldalt mutat be, amely teljesen Facebook-barát, aminek köszönhető, hogy releváns hírek jelennek meg a felhasználók számára.
Vége az email hegemóniájának?
A kezdetek óta az email volt az internet kikezdhetetlen sztárja, de most a Facebook lenyomta - olvasható a Médiablogon.