Búcsúzik a 702 lovas V8-as amerikai pickup, az utódja már csak 540 lóerős és 6 hengeres
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
Új kihívót kapott a Ford F-150 Lightning és a Rivian R1-T, itt a Ram 1500 REV.
Feszült érdeklődéssel vegyülő rémült tekintetek övezték utunkat bármerre jártunk, főleg akkor, amikor lelőtt biturbó V6 mellett, néma csendben elektromosan gurultunk a jenki nagyvassal. Az F-150 nagyon más, mint bármi, amit mifelénk Európában személyautó címszó alatt kapni lehet.
Az új RAM 1500 továbbra is hatalmas, de kicsit könnyebb lett, és a hajtásláncát is zöldebbé tették.
A pick-upok nálunk annyira nem menők, mint az USA-ban, ami teljesen érthető is. Az ok nem csak a méretükben keresendő, hanem hogy az európai vásárlók sokkal jobban szeretik a luxust. A Dodge, amelynek platós autói Ram néven futnak, úgy döntött, kitölti ezt a piaci rést.