Ilyen egy Toyota, aminek 60 millió forintnál kezdődik az ára
A japán márkának több mint ötven éve van egy olyan modellje, ami az abszolút luxuskategóriába tartozik, és mostantól SUV-ként is megvehető.
A japán márkának több mint ötven éve van egy olyan modellje, ami az abszolút luxuskategóriába tartozik, és mostantól SUV-ként is megvehető.
Egyes modellek ára közel 25 millió forinttal emelkedett pár hónap alatt.
A Skoda Enyaq Coupéból immár nemcsak a közel 300 lóerős RS változat kapható hazánkban.
A Panda Knight mellett akár még egy Suzuki Jimny is hatalmasnak tűnhet.
Az európaiként már-már felfoghatatlan méretű terepjáróban egyszerre akár tíz személy is helyet foglalhat.
A VW konszern cseh márkája leleplezte a teljesen új szedán/kombi és SUV műszerfalát.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
A francia gyártó újdonsága a divatterepjárók egyre telítettebb piacán száll versenybe a riválisokkal.
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
A Magyar Suzuki Zrt. Budaörsön adta át a szolgálatra felkészített kocsikat az Országos Mentőszolgálatnak, a helyszínen ismerkedtünk meg a 2 milliárd forintos flotta autóival.
A Mazda CX-60 egy olyan prémium SUV, mellyel megközelíthető akár a lökettérfogathoz hasonló 3,3 literes fogyasztás. Kipróbáltuk a zöld rendszámos PHEV testvérmodellt szinte minden fronton verő 254 lóerős dízelverziót.
Kipróbáltuk, hogyan muzsikál a szürke hétköznapokban a HR-V és CR-V közé ékelődő teljesen új ZR-V, mely tulajdonképpen nem más, mint az aktuális Civic kicsit megemelt divatterepjáró testvérmodellje.
Az Infiniti legfrissebb újdonsága a full size szabadidő-autók piacán áll hadrendbe.
A SsangYong megkezdte remek ár/érték arányú új középkategóriás szabadidő-autójának itthoni forgalmazását.
Bemutatkozott a valaha készült legerősebb belső égésű motoros Cadillac limitált szériás legújabb változata.
Az amerikai márkának nincs konkurenciája Európában. Miért ne lehetne az a Dacia? – vetette fel a román márka egyik vezetője.
A zéróemissziós új szabadidő-autó hatótávolsága meghaladja az 500 kilométert.
A nyújtott tengelytávú szabadidő-autó jobb hátsó ülésén fejedelmi kényelemben lehet utazni.
A 150 millió forintos ár miatt vélhetően ritkán jön majd szembe az utakon ilyen Range.
A japán gyártó továbbra is komoly fantáziát lát a gázolajos erőforrásokban.