Tízéves Skoda Fabia, 1,3 millió – a vicc, hogy ez nem az ára
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
A Skoda-akadémia növendékei csináltak egy látványos tuning pickupot.
A Fabia első generációja a kétezres évek elejének talán legjobb választása volt mifelénk a kisautók közt. A második generáció már korántsem volt ilyen sikeres, a formáját sokan nem szerették, ráadásul a válság is betett neki. Most itt a harmadik, ami kívül-belül hozza azt, ami elvárható tőle. Kiszámítható - még a hibáiban is.
Műfajt vált az utóbbi évek legtehetségesebb magyar formaautós versenyzője, Kiss Pál Tamás: a Forma-1 előszobáinak számító kategóriákban töltött évek után a pilóta az idei évtől kezdve a hazai ralikrossz-ob-n igyekszik vitézkedni, a Supercars kategóriában indul majd egy 550 lóerős Skoda Fabiával.
A csehek új kisautójának érkezése minden bizonnyal a hazai piac egyik legfontosabb eseménye is. A harmadik generáció első pillantásra semmivel sem tűnik kevésbé praktikus autónak az elődeinél.
Ismerős hűtőmaszk és szögletes formavilág: a Fabián is jól mutat az aktuális márkaarculat.
Elkészült a másfélmilliomodik második generációs Skoda Fabia a cseh márka legfőbb gyártási központjában, Mlada Boleslávban.
Az 1.9 TDI motorral szerelt Fabia német tulajdonosa 13 év alatt érte el ezt a futásteljesítményt, ami meg sem kottyant az autónak, köszönhetően az időben elvégzett szervizeknek és az hozzáértő használatnak.