Nagyon rég várt újítás érkezhet hamarosan a Spotifyba
Úgy tűnik, hamarosan videóklipeket is nézhetnek majd a világ egyik legnépszerűbb zenei alkalmazásának felhasználói.
Úgy tűnik, hamarosan videóklipeket is nézhetnek majd a világ egyik legnépszerűbb zenei alkalmazásának felhasználói.
Ezúttal egy szórakoztatóipari szakember mondott sarkos véleményt, tehetségtelennek nevezve a sussexi hercegnét.
Még hogy a Sussexéknek nem voltak podcast-ötleteik!
Hamarosan érkezhet a kiváló hangminőséget kínáló Spotify-csomag, ám feláras lesz, szemben több konkurens szolgáltatással.
Többen azt állítják, hogy a sussexi hercegné nem maga készítette az interjúkat a Spotify-on hallható Archetypes című sorozatához.
Nagyon úgy tűnik, a Spotify már megbánta, hogy leszerződött a hercegi párral.
A pár csak egy podcastsorozatot készített Archetypes címmel.
Egy érdekes és hasznos funkciót tesztel a Spotify arra az esetre, amikor – a vezérigazgató szavait idézve – a hangulat forró, de a kapcsolat gyenge, azaz ha problémás az internetkapcsolat, de mi Spotify-zenékkel múlatnánk az időt. És ezúttal nem a letölthető számokról van szó.
Annak ellenére válik meg a dolgozóktól a Spotify, hogy az elmúlt évben meghuszonötszöröződött a náluk hallgatható podcast műsorok száma.
Több mint félmilliárd ember szavazott már bizalmat a Spotifynak, elsősorban az óriási zenei kínálat miatt. Azonban nem csupán zenék hallgatására van lehetőség, hanem a hangminőség javítására is a szolgáltatáson belül. Mutatjuk, hogyan.
Nemsokára mesterséges intelligencia reklámozhat termékeket a Spotify podcastekben. Viszont azt, hogy valójában gépi algoritmusról van szó, nehéz lesz felismerni.
Probléma volt a Boomy nevű MI-startup által generált, a Spotify-ra feltöltött zenék egy részével, így a platform több tízezret távolított el közülük.
Elege lett a zeneipar legtöbb lemezkiadót tömörítő legnagyobb üzleti vállalkozásának a mesterséges intelligenciából. A szerzői jogok megsértése miatt. Szeretné a saját oldalára állítani a legnagyobb streamingszolgáltatókat.
Azt már megszokhattuk, hogy a Spotify egy idő után kiismeri az ízlésünket. Azonban egy most bevezetett, bárki számára elérhető funkció még inkább személyre szabottá teszi a zenehallgatást.
Alapjaiban gondolta újra a platformot a Spotify, teljesen más felülettel találkozhatnak a felhasználók hamarosan. Jönnek a videós tartalmak és sok más érdekesség is, miközben látszólag a streamingszolgáltató igyekszik lépést tartani a trendekkel.
Nem állítható, hogy a Spotify kedvelné az Apple-t, rossz kapcsolatuk kezdete még 2019-re datálódik. Akkor jelentette fel a svéd zenestreaming-szolgáltató a cupertinói óriásvállalatot az európai hatóságoknál. Nem volt gyors a döntés, de most úgy tűnik, kompromisszumos megoldás születhet az ügyben.
Két gombot gyúr egybe a Spotify, így még kevesebb kattintással lehet zenéket menteni a könyvtárba, majd műsorlistába is.
A YouTube-nak 80 millióan hajlandók fizetni, a Spotifynak 200 millióan. A hátrányát podcastokkal faragná le a Google-féle vállalat.
A legtöbben a Spotifyt és az Apple Musicot ismerik, de vannak más zenei streaming szolgáltatások – olyanok is, ahol fizetni sem kell és reklámok sincsenek. Olykor meglepő gazdag választékkal, mint a Jango esetében.