Csak 10 szerencsés milliárdos csaphat le az Aston Martin őrült hiperautójára
Az Aston Martin Valkyrie LM olyan durva, hogy kizárólag versenypályán lehet vezetni.
Az Aston Martin Valkyrie LM olyan durva, hogy kizárólag versenypályán lehet vezetni.
Megérkezett a legújabb Bentley Bentayga Speed, amelynek a végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
Ez a bukólámpás hátsókerék-hajtású Lamborghini Diablo SV egyenesen a 90-es évekbe repít vissza bennünket.
Teteje és szélvédője sincs a látványos vonalvezetésű benzinpusztító újdonságnak.
Az olaszok vadonatúj hipersportkocsija nem éppen a politikai korrektségről szól.
Vélhetően nem nagyon létezik ennél szerényebb futásteljesítményű Ferrari BB 512.
Íme a több mint hat évtizedes múltra visszatekintő Jaguar E-Type XXI. századi kései leszármazottja.
Az egyedi kivitelű Rolls-Royce Cullinan teljesítménye meghaladja a 600 lóerőt.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
A hegyomlásnyi nyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Ilyen az, amikor a Rolls-Royce némi sportosságot csempész luxustól tocsogó elegáns limuzinjába, mely ezáltal a hátul pöffeszkedő uraságnak és a sofőrnek egyaránt kedvezni próbál. Teszten a méregdrágán akár még a csillagokat is lehozó új Ghost Black Badge.
A Rolls-Royce CoupéTail egy a luxus fogalmát alaposan kimaxoló egyedi új sportkupé.
Igazi unikum ez a V12-es motorral felvértezett puttonyos Aston Martin Rapide.
A Ferrari Purosangue szélesebb, alacsonyabb és erősebb lett.
A Rolls-Royce Cullinan Series II már alaphelyzetben sem éppen szerény kiállású, hát még ebben az új verzióban.
A 630 lóerős négyszemélyes luxuslimuzin bőven több, mint 6 méter hosszú, mégis 5,1 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy igen ritka és elképesztően gyors Aston Martin Valkyrie AMR Próra.
Az 1000 lóerőnél erősebb plugin hibrid Lamborghini Revuelto külseje most egy kicsit még vadabb lett.
A kékvérű brit luxusmárka tavaly jelentősen kevesebb autót adott el, mint az előző évben.
Havas körülmények mellett hajtottuk meg a még a 4 tonnás elektromos Hummernél is nehezebb S680 Guardot, az utolsó V12-es Mercedest. Tűz, Csucsu!