Mégsem indul el idén Hajós Andrással a magyar Bake Off a Viasaton
Az itthon Ide süss! címen futó cukrászműsor bemutatóját a jövő évre halasztotta a Viasat.
Az itthon Ide süss! címen futó cukrászműsor bemutatóját a jövő évre halasztotta a Viasat.
Külföldön is szerencsét próbálna a hazai tévéműsorokat gyártó Show & Game Kft., amelyről az ügyvezető tulajdonos szerint tévesen terjedt el, hogy Simicska Lajos érdekeltsége. Závodszky Zoltán a Figyelőnek adott interjújában arról is beszélt, hogy a közmédia nem hosszabbította meg velük a szerződéseit, és a TV2-nél is nagy változások várhatók.
Meztelen valóságshow-t tervez a Viasat, amely hetek óta keresi a szereplőket a tervezett új műsorhoz – írta a Bors.
A médiatanács szerint sem az általános szórakoztató, sem a film tematikájú televíziós médiaszolgáltatások országos piacán nem veszélyezteti a tartalom sokszínűségét, hogy a Columbia Pictures Corporation Limited megvásárolja a Viasat Hungária Műsorszolgáltató Zrt.-t – áll a Gazdasági Versenyhivatalnak a fúzió engedélyezéséről szóló határozatában.
A Sony Pictures Television Networks megkapta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyét a Viasat3 és Viasat6 csatornákat működtető Viasat Hungária Zrt. felvásárlására - közölte a Sony.
Veszteséges évet zárt tavaly a két nagy magyarországi kereskedelmi csatorna, ám míg az RTL mérlegét főként a 1,5 milliárdos reklámadó rontotta, a TV2 tartósan veszteséges, a kötelezettségei 15 milliárd forintra nőttek - írta a napi.hu. A Viasat és az ATV viszont nyereséges volt.
Állítólag megválna a skandináv tulajdonos a magyar Viasattól, lehetséges vevőként két nagy nemzetközi médiavállalatot emlegetnek - írta a Marketing & Média.
Bocsánatot kért a Viasat tévécsatorna, mert a Két pasi meg egy kicsi sorozat szerdai epizódja alatt egy trágár felirat jelent meg a képernyőn.
Miután Farsang Péter közös megegyezéssel távozott a Viasat éléről, Szabó András lett az új vezérigazgató.
Miért pont a céget vezető menedzsereknek adta el a német anyavállalat a TV2-t, és az igazgatók mögött áll-e valaki? Ez a kérdés foglalkoztatja a közvélemény egy részét a decemberi bejelentés óta. Felidézzük, hogyan történt a tévé értékesítése, mely információink szerint a Fidesz mögötti cégbirodalomban is zavart okozott. Az új tulajdonosok szinte a lehetetlenre vállalkoztak: egy év alatt kell talpra állítaniuk a céget, hogy a vásárláshoz kapott hitelüket törleszteni tudják. A hazai média átalakulásáról szóló cikksorozatunk első részét olvashatják.
Szándékosan nem engedték szembe a múlt szombaton induló X-faktorral a saját tehetségkutatójukat a TV2-nél. A cég vezérigazgatója már nem akar mindenáron versenyezni az RTL-lel, tervei szerint az ősszel induló műsorokkal teljesen új pályára állítják a társaság csatornáit. Simon Zsolt nézői szokások megváltozása és a piac átalakulása alapján arra jutott, hogy pénzt kellene szedni a TV2 csatornáiért. A tévé vezérét a bűnügyi hírek és a Fidesz dominálta Tényekről, illetve Orbán Ráhel esküvőjének bulváros tálalásáról is kérdeztük.
Radikális átalakulás előtt áll a hazai médiapiac. Szabadulni igyekszik a veszteséges TV2-től a német tulajdonosa, a finn anyavállalat anyagi gondjai miatt megválna a magazinpiacon vezető Sanomától. Fúzió előtt áll a Hot! és a Kiskegyed kiadója, a Viasat a miniszterelnöki akarattal szembemenve hatalmasat kockáztat. A Fidesz-közeli médiabirodalom az RTL Klub és a Sanoma elleni támadással a kormánypárttal együttműködve erős üzenetet küldött a piacnak. Utánajártunk, milyen meccsek mennek a háttérben.
Először készít közös televíziós produkciót a Viasat és a Ringier. A címlaplány című műsorban azokat a címlapképes hölgyeket keresik, akik nemcsak szépségükkel, hanem intelligenciájukkal, tehetségükkel és személyes kisugárzásukkal is alkalmasak arra, hogy egy-egy lapot, terméket vagy műsort képviseljenek.
Közös megegyezéssel távozik posztjáról Szőllőssy Gábor, a Viasat3 és Viasat6 csatornák programigazgatója - közölte a Médiapiac. Utódjának kinevezéséig feladatait Farsang Péter vezérigazgató veszi át.
Török Eszter, aki korábban értékesítési stratégiai menedzserként dolgozott a csatornánál, november 16-tól üzletfejlesztési és non-spot igazgatóként folytatja a munkát. Egyebek mellett ő felel majd a VIASAT3 és VIASAT6 csatornák non-spot megoldásainak kidolgozásáért. Hozzá tartozik a jövőben a szponzoráció, a termékelhelyezés, a tv shop, illetve az online felületek értékesítése.
Solymosi Esztert nevezték ki a pr-menedzseri pozícióba a távozó Erdélyi Júlia helyére - írja a mediapiac.com.
Távozik a Viasat3 és a Viasat6 hazai és regionális tartalomfejlesztési igazgatója értesült a Kreatív.
A Viasat valóságshow-jának döntője előtt összeszedtünk hét érdekességet, amire az Éden-rajongók kíváncsiak lehetnek.
A TV6-ból VIASAT6-lesz, a névváltozás a csatorna arculatát nem érinti.