Már majdnem fényképezőgép: brutális kamerával érkezett meg a Xiaomi 12S Ultra
A Xiaomi három új mobilt is bemutatott, amelyek közül egyértelműen a 12S Ultra emelkedik ki.
A Xiaomi három új mobilt is bemutatott, amelyek közül egyértelműen a 12S Ultra emelkedik ki.
Úgy tűnik, hogy még a közelmúlt politikai, gazdasági eseményei sem vették el sok felhasználó kedvét attól, hogy prémiumkategóriás telefont válasszon – derül ki egy neves piackutató cég első negyedévre vonatkozó adataiból.
Alig egy hét múlva a Xiaomi három új mobillal áll majd a közönség elé.
Az eredmények igencsak lehangolók az európai okostelefon-piac első negyedéves teljesítményéről, és az elemzők szerint nem tűnik úgy, hogy már elértük a gödör alját.
Hatalmas és gyönyörű kijelző, remek kameraszett, villámgyors processzor, szélsebes töltési lehetőségek, komplett Google támogatás. A Huaweiből kivált almárka legfrissebb csúcsmobilja sokat ad, de cserébe a kasszánál sokat is kér.
Szakított a Huawei és a Leica, így érdekes változás köszönthet be az okostelefonos világban: a fotózás terén rengeteg tapasztalattal rendelkező német vállalat a Xiaomival dolgozik együtt a jövőben.
Kicsit más képet mutat az okostelefon-gyártók népszerűségi sorrendje attól függően, hogy a világpiacot vagy a magyarok vásárlási preferenciáit nézzük.
Nem mindenkinek van pénze a legújabb csúcstelefonokra, de nem is mindenkinek van szüksége rájuk. Megnéztünk két új modellt az alsó-középkategóriából, mire is képesek. Összecsap egymással a Nokia G21 és a Redmi Note 11, és rápillantunk a Samsung jelentősen drágább hasonszőrű mobiljára is.
Megnéztük, hogy mire képes egymás ellenében a Xiaomi 12 Pro és a Realme GT2 Pro. A készülékek tudásban egész hasonlóak, árban viszont jelentős különbség fedezhető fel közöttük.
A kínai gyártó teljes pályás letámadása tovább folytatódik, ezúttal 270-450 ezer forintos új mobilokról és 45-90 ezer forintos kiegészítőkről hullott le a lepel.
A Samsung telefonfojtási botránya után egy másik gyártót ért most hasonló vád: úgy tűnik, a Xiaomi pont azt csinálja, mint dél-koreai riválisa.
Az Apple és a Samsung már leállította az értékesítést, most pedig kínai cégek döntöttek úgy, hogy a háborús események miatt inkább eltávolodnak az orosz piactól.
Izgalmas folyamatokra mutat rá a Counterpoint Research elemzése azon a kínai piacon, amely egyrészt az ország méreteiből adódóan hatalmas, másrészt a kínai gyártók világpiaci dominanciája miatt érdekes terepe a változásoknak. Érdemes rá odafigyelni.