#akciók

A foci EB húzta a sörök és a chips-ek hirdetéseit
 

A foci EB húzta a sörök és a chips-ek hirdetéseit

A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.

hvg.hu hvg.hu

Minden negyedik ember akciós újság alapján vásárol
 

Minden negyedik ember akciós újság alapján vásárol

Lényegesen megnőtt az akciók, illetve a promóciók szerepe 2009 óta, az összes megkérdezett 58 százaléka tájékozódik postai úton érkező szórólapokból, és azok közül, akik így érkező akciós újságot kapnak, minden negyedik személy ez alapján vásárol - derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor 2011 legfrissebb eredményeiből.

MTI MTI