Stílusosan, 690 lóerős V8-as monstrummal jubilál a Cadillac
Bemutatkozott a valaha készült legerősebb belső égésű motoros Cadillac limitált szériás legújabb változata.
Bemutatkozott a valaha készült legerősebb belső égésű motoros Cadillac limitált szériás legújabb változata.
A zéróemissziós új szabadidő-autó hatótávolsága meghaladja az 500 kilométert.
Nem, ez a GTD nem egy sportos hangulatú dízel VW, hanem egy méregerős amerikai izomautó.
A világ legnépszerűbb pickupja háromféle változatban érhető el az öreg kontinensen.
A közel 1000 Nm nyomatékú biturbó V8-as kombiban egy komplett család és megannyi csomag is minden további nélkül elfér.
A megrendelők többsége egyértelműen az 5 literes blokknak szavaz bizalmat.
Minden tekintetben hatalmasak a különbségek az amerikai luxusterepjáró és a román crossover között, de a zéró emissziós hajtás tekintetében nincs eltérés.
A 0-ról 100-ra 2 másodperc alatt felpattanó Fisker Ronin ára bőven 100 millió forint felett alakul.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó roadster ára bőven 400 millió forint felett alakul.
A Ford limitált mennyiségben ugyan, de hivatalosan is megkezdi az ikonikus terepjáró új generációjának európai és magyarországi forgalmazását.
Nem David Pressman az első amerikai nagykövet, akit azzal vádoltak, hogy beavatkozik a magyar belügyekbe. Ugyanezt megkapta három évtizeddel korábbi, a rendszerváltás idején működő elődje, a szokatlanul aktív – csokornyakkendőjéről elhíresült – Mark Palmer is. A diplomata egykori tevékenységéről a minap új, meglepő dokumentum került elő.
A Hennessey Venom F5 Revolution Roadster ára meghaladja az 1 milliárd forintot.
A Lucid Motors által kínált Tesla Model S rivális ára mintegy 4 millió forinttal mérséklődött.
A Fisker Alaska a világ legkönnyebb zéróemissziós platósának ígérkezik, és az ára is egész jónak tűnik.
A Tesla Roadster riválisának tekinthető méregdrága újdonság 2 másodperc körüli 0-100-as szintidővel bír.
A túlzásoktól mentesnek ígérkező új elektromos autó a riválisainál 35 százalékkal kevesebb alkatrészből áll.
A Ford szerint a villanyautók mellett a nagy nyolchengeres motorokkal szerelt kocsiknak is bőven van és továbbra is lesz létjogosultsága.
A negyedik generációs Supercharger az elődeinél rövidebb töltési idővel kecsegtet.
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.