Az AC Milannál Ibrahimovic kapott egyedül 653 lóerős szuper BMW-t
Az olasz bajnokcsapatnál átvették a napokban az idei céges autóikat a játékosok, amelyeket a BMW szállít.
Az olasz bajnokcsapatnál átvették a napokban az idei céges autóikat a játékosok, amelyeket a BMW szállít.
A modell két év múlva kerül piacra, amíg más gyártók már tömegével ontják az elektromos SUV-kat.
Elképesztő módon megugrottak a dél-koreai márkák lopási mutatói az Egyesült Államokban, miután megmutatták a közösségi médiában, hogyan kell elvinni őket. Az autógyártó most megoldást kínál a problémára, de a tulajdonosokkal fizettetik meg.
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
Igaz, ebből a Nissanból még húsz darab sem készült.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Az Ioniq 6 nagyrészt az alacsony légellenállásnak köszönheti messze átlag feletti hatótávolságát.
Kisgyerekként is ült már benne, amikor Jos Verstappen a Hondának tesztelt.
A munkálatok várhatóan november közepéig tartanak majd.
A 300 lóerős luxuslimuzin átlagfogyasztása alig haladja meg a 6 litert.
Egy extra széria készül az egyébként sem tucatautó Ford GT-ből.
A kortárs művészeti seregszemlét felkeresők testközelből találkozhatnak a Jeff Koons-féle különleges 8-as BMW-vel és a bajor márka egyéb egyedi újdonságaival.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
A két turbóval megspékelt 3 literes V6-os benzinmotor minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel kecsegtet.
Négy éve mutatták be a mostani formájában a Mercedes A-osztályt, most frissítettek rajta.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
A Cupra Terramart az Audi Q3-assal és a Q3 Sportbackkel gyártják majd egy soron.
Az Alpine A110 alaphelyzetben sem nevezhető nehéznek, most azonban érkezett belőle egy minden korábbinál könnyebb és gyorsabb új verzió.
A zöld rendszámos olasz újdonság 761 lóerős teljesítményt és 1350 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.