Itt a megújult Alfa Romeo Giulia és Stelvio
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A múlt ködös homályába vesznek azok az idők, amikor még 6 millió forint alatt lehetett itthon új 8-as Golfot kapni.
A 864 lovas autó minden egyes lóerejéért - átszámítva - több mint egy millió forintot kell majd fizetni, az már előre tudható.
A Switchblade nevű szerkezet a nevéhez méltóan pillangókésszerűen hajtogatja magát autóból repülővé.
Az elektromos átállással a modellkínálat is leszűkül majd, hogy a haszonkulcsok növekedjenek az egyes típusokon – közölte a gyártó főnöke.
A japánok középkategóriás autója mindig is igényes termék volt, de jó ideje eltűnt az európai piacról.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
A Ford a Mondeo után nemcsak a Fiestát küldi nyugdíjba, hanem két egyterű modelljét is.
Ismét drágult a Dacia 44 lóerős villanymotorral szerelt városi kisautója, a Spring.
A svédek szerint olyan kezelőfelületek lesznek majd az autóikban, amelyek aszerint változnak, hogy éppen mi a leginkább logikus funkciójuk.
Pedig igazán takaros az építmény.
A Sauber most az Alfa Romeóval áll szerződésben, de már nem sokáig. 2026-ban ezzel a csapattal partnerségben lép be az Audi a Forma–1-be.
Néhány éve még teljesen máshogy képzelték a világot az autógyártók, helyük volt benne a nagymotoros benzines autóknak is.
Talán nem meglepő módon ez a példány a legolcsóbb a kínálatban.
Az F-150 villanymotoros változata a korábban ígértnél is jobban gyorsul.
Egy hárommilliárd forintos autó küzdelme egy hatvanmillióssal.
Az Volkswagen nagyteljesítményű modelljei 2030-ra teljesen elektromosak lesznek.
A sugárhajtású gördeszka után ezúttal sugárhajtású autót készített az extrém eszközeiről ismert Robert Maddox.