Csúnyán megverte a teszteken a gombos műszerfal az érintőképernyőket
Nem csak ízlés kérdése, melyik a jobb egy autóban.
Nem csak ízlés kérdése, melyik a jobb egy autóban.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
A limitált szériás Divo még a hiperautókban igen gazdag Monacóban sem számít mindennapos látványnak.
Több sofőr is átlépte a lakott területen kívüli megengedett legnagyobb sebességet (90 km/h).
Az elfogások gyorsan végrehajthatók az újdonsággal, az aksi feltöltése viszont kicsit több időt vesz igénybe, mint egy teletankolás.
A következő hónapokban is intenzív, havi 70 ezer körüli adásvételre számítanak.
A Ford prémiummárkája stílusos módon ünnepli meg fennállásának 100. évfordulóját.
A mindössze 30 példányban gyártandó roadster árcéduláján bőven nagyobb, mint 1 milliárd forintos összeg olvasható.
Az Alfának bőségesen van a múltjában olyan autó, amelynek stílusához vissza lehet nyúlni.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.
Alig ezer darab készül a modellből.
Könnyítést szeretnének elérni, hasonlót a taxisokéhoz.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
Könnyedén, ahogy az egy ilyen nagyvastól elvárható.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
A használt autók piacán is csak kicsivel jobb a helyzet.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
A Lucid Motors azokra is gondol, akik esetleg picit lomhának találják a 0-ról 100-ra 2,5 másodperc alatt felgyorsuló aktuális villanyautó csúcsmodellt.
A csehek mutattak egy kabinteret, amelynek alapján náluk is nagyméretű középső kijelző a jövő.
A V8-as dübörgést biztosan el lehet felejteni.